تازه های سایت

کد مطلب: 18223
18. فروردين 1393 - 9:41
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد با وجود مسائلی که طی روزهای گذشته برای این باشگاه بوجود آمده بود، عملکرد ضعیف برخی بازیکنان باعث شد آنها برابر راه آهن مساوی کنند و شانس صدرنشینی را از دست بدهند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، علی دایی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش برابر راه آهن در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی به خبرنگاران گفت: فکر کنم ما امروز دو گل خیلی بد را خوردیم. این موقعیت را داشتیم که به صدر برسیم اما با دست خودمان کار را خراب کردیم. فوتبال همین است. ما در نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم و روی دو اشتباه بازیکنان خودمان به تساوی رسیدیم. با دست خودمان از قهرمانی دور شدیم. من شرمنده مردم هستم. هواداران به عشق این تیم آمده بودند که بعد از سالها قهرمان شوند.

وی افزود: نیمه اول بازی از چند بازیکن راضی نبودم. نیمه دوم هم خوب بازی نکردیم. با این حال موقعیت های زیادی داشتیم که می توانستیم به گل برسیم و با حاشیه امنیت دقایق پایانی را به راحتی پشت سر بگذاریم اما بازی‌ای را که می توانستیم ببریم با مساوی تمام کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: تیمی که بخواهد قهرمان شود لازمه آن آرامش است. اصلا و ابدا ما دنبال این نیستیم که بگوییم حاشیه ها به ما لطمه زد چرا که ما خودمان در زمین خوب بازی نکردیم. اما تا کی می خواهیم این وضعیت را تحمل کنیم؟ ببینید در این چند روز چه کارهایی کرده اند. من فقط می توانم به خاطر این حرف ها ابراز تاسف کنم. در مورد بدهی پرسپولیس صحبت کردند و گفتند 70 میلیارد تومان است. مگر این مدیران را چه کسانی انتخاب کردند؟ مگر مردم این مدیران را گذاشتند؟ متاسفانه دوست داریم خودمان را با این شعارها پشت مردم پنهان کنیم.

وی افزود: این بدهی ها را چه کسانی به بار آوردند؟ مدیرانی که از فوتبال سر رشته نداشتند را چه کسانی سر کار گذاشتند؟ اینها را دولت های مختلف گذاشتند. قیمت بازیکنان را چه کسانی بالا بردند؟ باید بگویم سیاستی که در پیش گرفتید اشتباه است. زمانی که عابدینی و محلوجی تیم را خصوصی کرده بودند شما دوباره این باشگاه را از حالت خصوصی درآوردند.

سرمربی پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: چطور می شود منافع اجتماعی که این دو تیم دارند برای شما باشد اما نمی خواهید برای این دو تیم خرج کنید؟ همه می آیند می گویند فلانی دو میلیارد حقوق می گیرد. شما تا به حال دیده اید که سخنگوی یک وزارتخانه ای در مورد فوتبالیست ها صحبت کند؟ کجا دیده اید که یک نفر بیاید اعتراض بکند و این مسائل را عنوان کند؟ همیشه گفته ام که در جامعه به بخش های مختلف نیاز دارد. چطور می شود که یک پزشک در تهران با یک جراحی 50 میلیون تومان می گیرد اما یک پزشک دیگر دو میلیون می گیرد؟ فوتبالیستی که نشاط بزرگی به جامعه می دهد را چرا مثال می زنند؟ تنها چیزی که مردم را به خیابان می کشاند فوتبال است. فوتبال یک ورزش دیگر است. متاسفانه ما خیلی چیزها را با یکدیگر قاطی می کنیم.

علی دایی ادامه داد: یک سوال دارم که پولی که آقایان می گویند داده اند. چطور می شود که شرط بگذارند و بگویند تخفیف بگیریم؟ کسانی که آمدند این باشگاه را تحویل بگیرند چرا اجازه ندادند؟ از بهمن ماه آمدند تا این باشگاه خصوصی شود. یک شرکت خصوصی 12 میلیارد آورده بود که به پرسپولیس بدهد و فصل آینده هم 30 میلیارد تومان می داد اما این آقایان نتوانستند برند پرسپولیس را بیاورند و ضمیمه قرارداد کنند. به همین راحتی 42 میلیارد را از دست دادند.

وی افزود: ما دنبال حق و حقوق بچه ها بودیم. اگر شما دخالتی نداشتید چرا پول را ریختید فدراسیون فوتبال به حساب؟ چرا تا به حال این پول واریز نشده است؟ بعد از این، دادن این پول چه ثمری دارد؟ متاسفم که چنین چیزهایی را اعلام می کنند. مشتری می آید بخرد می گویند بدهی 12 میلیارد تومان است اما خودشان چیز دیگری می گوید. با احترامی که برای خادم قائل هستم بعد از اینکه خصوصی شدن منتفی شد گفتند 2 میلیارد تومان الان می دهیم و اردیبهشت ماه هم 2 میلیارد تومان می دهیم شما به بازیکنان بگویید بیایند رضایت بدهند که بازیکنان قبول نکردند.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به میزان پول‌های دریافتی تیم‌های لیگ برتری اشاره کرد و گفت: از بین 16 تیم لیگ برتری، حداقل 11 تیم بیشتر از پرسپولیس پول گرفته‌اند. آماری که آقایان می‌دهند اشتباه است. کسانی که خودشان را صاحب نظر می‌دانند بهتر است بیشتر بررسی کنند.

دایی درباره شعار تماشاگران علیه بازیکنان پرسپولیس که آنها را "بی غیرت" دانسته بودند، تاکید کرد: مردم دوست داشتند تیم ما پیروز شود. بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند. من به هیچ عنوان این صحبتها را قبول ندارم. بازیکنان من در این مدت همه جوره با شرایط ساختند و با غیرت بودند. ما در این مدت همه جوره تنها بودیم و کسی را بالای سرمان نداشتیم! مردم حق دارند ناراحت باشند ولی وقتی در استادیوم یک نفر شعار می‌دهد، بقیه هم آنرا تکرار می‌کنند در حالی که در خارج از استادیوم چنین چیزی نیست.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف راه آهن رفت و با نتیجه تساوی 2 بر 2 متوقف شد.

دیدگاه شما