تازه های سایت

کد مطلب: 18186
16. فروردين 1393 - 10:15
هفته ماقبل پایانی لیگ سیزدهم، شاید هفته‌ای باشد که در آن قهرمان معرفی شود، آنهم در صورت پیروزی فولاد برابر استقلال و ناکامی پرسپولیس و نفت در خانه. شاید هم شرایط به شکل دیگری رقم بخورد که 5 تیم مدعی قهرمانی و آسیایی شدن در هفته سی‌ام، شانس فتح جام و رسیدن به آسیا را داشته باشند. در این هفته ذوب‌آهن - داماش فینال قعرنشینان را برگزار می‌کنند و مس به آخرین امیدهایش برای بقا چشم دوخته است.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، هفته بیست و نهم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور که هفته ماقبل پایانی سیزدهمین دوره این مسابقات است، فردا یکشنبه با برگزاری هشت مسابقه پیگیری می‌شود، دیدارهایی که ممکن است حتی منجر به معرفی قهرمان این دوره از مسابقات و یا تیم‌های سقوط کننده به دسته اول شود.

 

در این روز مهمترین دیدار بین تیم‌های فولاد و استقلال برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که شاید در آن قهرمان مشخص شود؛ هر چند دیدار پرسپولیس با راه‌آهن و ملوان با سپاهان هم اهمیت و حساسیت‌های خاص خود را دارد. همچنین در نبرد قعر جدولی‌ها دیدار ذوب‌آهن با داماش بسیار حساس و سرنوشت ساز است که در زیر اشاره‌ای به این دیدارها می‌شود.

 

نفت تهران - گسترش فولادتبریز
پیروزی برابر استقلال یک اتفاق بسیار خوب برای تیم نفت تهران بود که در نخستین روزهای سال 93 رقم خورد که این تیم را به آسیایی شدن و حتی قهرمانی لیگ امیدوار کرد. شاگردان یحیی گل‌محمدی که در 3 بازی گذشته 7 امتیاز ارزشمند از تیم‌های مدعی فولاد، تراکتورسازی و استقلال بدست آورده‌اند، در آخرین مسابقه خانگی خود در لیگ سیزدهم میزبان گسترش فولاد هستند.

 

نفتی‌ها اگر در این بازی به پیروزی برسند، گامی بلند برای آسیایی شدن برداشته‌ و شاید خود را به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده معرفی کنند. به همین دلیل

دیدگاه شما