تازه های سایت

کد مطلب: 18105
9. فروردين 1393 - 9:29
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری تیمش برابر داماش با تاکید بر اینکه باید در دو فینال دیگر هم به پیروزی برسند گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و به هدفمان رسیدیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر، علی دایی در نشست خبری پس از مسابقه پرسپولیس برابر داماش که عصر روز پنجشنبه با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز فرا رسیدن عید را به همه تبریک می‌گویم. بازی خیلی سخت و بزرگی را بردیم. ما نیمه اول بهتر از داماش بازی کردیم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به گل دست یابیم. اما در نیمه دوم تیم حریف با ارسال‌های بلند، فشار زیادی را به دروازه ما وارد کرد که خوشبختانه نتوانستند به گل دست یابند و بازیکنان مردانه و خوب دفاع کردند که من به آنها تبریک می‌گویم.

وی افزود: سه فینال پیش‌رو داشتیم که خوشبختانه اولین فینال را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و اکنون دو فینال دیگر در پیش داریم  که تمام سعی خود را می‌کنیم تا از این دو فینال نیز با پیروزی از زمین خارج شویم.  تیم ما روی زمین بازی می‌کند و عادت به بازی از کناره‌ها نداریم اما داماش در این بازی روی هوا بازی می‌کرد که خوشبختانه توانستیم حملات آنها را خنثی کنیم و روزنه‌های حمله داماش را ببندیم. ما عادت نداریم روی زمین چمن مصنوعی بازی کنیم اما سه امتیاز گرفتیم و به دو بازی دیگر فکر می‌کنیم.

وی در پاسخ به اظهار نظر خبرنگاری که پرسید پرسپولیس زیبا بازی نکرد و آیا با این نظر موافق است یا خیر گفت: این نظر شماست و محترم است. ما برای کسب برد و سه امتیاز به رشت آمده بودیم. نیمه اول توانستیم به هدف خود برسیم چون خوب بازی کردیم و توانستیم بازی را در دست بگیریم و در این زمین خیلی خوب توپ را چرخاندیم و نیمه دوم داماش فشار آورد و ما تمام روزنه‌های نفوذ داماش از چپ و راست را بستیم. در نیمه دوم هم داماش برای اینکه بتواند حداقل یک امتیاز بگیرد برابر ما حاضر شد و حملات زیادی روی دروازه ما داشت. البته ما به بازیکنان داماش اجازه ندادیم موقعیت چندانی داشته باشند. پس از اینکه حسن‌زاده وارد بازی شد تمام هدف داماشی‌ها به ارسال‌های بلند ختم شد و آنها به بازی هوایی روی آوردند اما مدافعان ما هوشیار بودند و توانستند به خوبی آنها را مهار کنند.

علی دایی در مورد تغییر تعویض خود در آخرین دقایق بازی و به زمین فرستادن کفشگری به جای مسلمان، گفت: در آن لحظه تصمیم گرفتم مهرداد را به بازی بیاورم چون داماش فقط سانتر می‌کرد و میانه میدان بسیار شلوغ شده بود به همین دلیل با اضافه کردن یک هافبک دفاعی خواستیم حملات آنها را خنثی کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اعتراضات به داوری گفت: به نظر من مربی داماش خیلی بیشتر از من به داور بازی اعتراض می‌کرد. البته طبیعت فوتبال این است و مطمئنا ما نمی‌توانیم بدون احساس در کنار زمین حضور داشته باشیم. هیجان بازی به ما هم منتقل می‌شود و مجبوریم اعتراض کنیم. به نظر من مخصوصا در خطایی که بر روی پیام صادقیان صورت گرفت، بازیکن حریف با زانو او را مورد اصابت قرار داد که می‌توانست از زمین بازی هم اخراج شود. سرمربی داماش از محوطه فنی بیرون آمد اما من از محوطه خارج نشدم. این حق طبیعی من است که از حق تیمم دفاع کنم.

دیدگاه شما