تازه های سایت

کد مطلب: 18092
9. فروردين 1393 - 9:01
پایگاه خبری گرو: فرماندار نهاوند گفت: دکه های بدون مجوز سراب گیان نهاوند جمع آوری شدند

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی با اعلام این خبر گفت: سراب گيان بزرگترين جنگل طبيعي غرب كشور است كه روزانه ميزبان گردشگران بسياري از نقاط مختلف كشور به عنوان يكي از مراكز مهم گردشگري در استان،كشور  و حتی سایر کشورهای جهان است.

 

عبدالملکی با بیان اینکه چند سالي است كه براي توسعه گردشگري در نهاوند و با هدف تقويت صنعت توريسم كار ساماندهي اين سراب آغاز شده است، گفت: علي‌رغم وعده‌هاي مسئولان گذشته، اين پروژه بعلت کمبود اعتبار هنوز به اتمام نرسيده است.

 

وی بیان داشت: در سال جدید قصد داریم ادامه طرح ساماندهی سراب گیان نهاوند در سه جبهه توسعه فضای سبز ،احداث مراکز خدماتی و توسعه پارک جنگلی کار به سرعت پیگیری و دنبال کنیم.

 

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: در اولین قدم و در آغاز سال جدید به منظور رفاه حال و آسایش مهمانان و گردشگران سراب گیان دکه های بدون مجوز این مکان جمع آوری شدند.

 

امامعلی عبدالملکی بیان داشت: به منظور ارائه خدمات و فروش اجناس مورد نیاز مردم در این سراب واحدهای خدماتی دارای  مجوز و دارای شرایط و  تحت نظارت بخشداری و شهرداری گیان برپا می شود.

 

عبدالملکی گفت: سراب گیان نهاوند بعنوان بزرگترین جنگل طبیعی استان همدان با 220 هکتار وسعت و تپه تاریخی آن در آینده به یکی از مهمترین مراکز تفریحی و تاریخی و گردشکری استان همدان تبدیل خواهد شد.

 

وی اظهار داشت: تسريع در كار تدوين و اجراي طرح هاي جامع ساماندهي سراب گیان بسيار ضروري است و اين امر نيز مستلزم تخصيص اعتبارات مورد نياز و هماهنگي و همكاري همه سازمانها و ارگانهاي ذي ربط در قالب برنامه ريزيها و سياستگزاري هاي صحيح و زود بازده است./مهر

دیدگاه شما