تازه های سایت

کد مطلب: 17931
25. اسفند 1392 - 11:58

http://garoo.ir/wp-content/uploads/2013/11/79089995496862499546.jpg

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: در سال جاری 25 ورزشکار نهاوندی به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند.

سعید کولیوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو گفت: برای ورزشکاران شهرستان نهاوند سالی موفق بود به طوریکه ورزشکاران این شهرستان موفق شدند 150 مدال رنگی را در رقابتهای کشوری ،آسیایی و جهانی بدست آورند.

وی افزود: هدف اداره ورزش در سال 92 گسترش وهمگانی کردن ورزش در سطح شهر و روستا بود که در این راستا ایستگاههای ورزش صبحگاهی و عصر گاهی در چند نقطه شهر فعال شده و چندین همایش پیاده روی طی این مدت برگزار شده است.

وی همچنین به مهمترین نتایج بدست آمده توسط ورزشکاران این شهرستان در سال 92 اشاره کرد و افزود: از مهمترین نتایج سال جاری می توان به حضور تیم هندبال در لیگ دسته سوم کشور،حضور تیم جودو بانوان در لیگ کشوری دعوت از 25 نفر به اردوهای تیم ملی و کسب پنج مقام اول کشوری در رشته جودوی بانوان اشاره کرد.

وی همچنین به عناوین جهانی بدست آمده توسط ورزشکاران اشاره کرد و گفت: از جمله مدالهای جهانی که توسط ورزشکاران این شهرستان بدست آمد می توان به کسب مدال برنز و نقره جهانی و آسیایی توسط مصطفی گودرزی در رشته پرورش اندام،مدال برنز اسیا توسط بهنام آرین در رشته دوچرخه سواری و یک مدال طلا در مسابقات بین المللی پاورلیفتینگ توسط داود خزایی ومدال برنز توسط کسری قیاسی در رشته دوچرخه سواری اشاره کرد.

دیدگاه شما