تازه های سایت

کد مطلب: 17800
19. اسفند 1392 - 9:40
پایگاه خبری گرو: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: مساجد این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آمادگی کامل دارند.

5w3da30h

 حجت‌الاسلام حسین گروسی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت :مساجد و حسینیه های شهرستان نهاوند در ایام تعطیلات نوروز به صورت ویژه و پر شور تر از سال‌های قبل، زمینه رفاه حال مسافران نوروزی را در ایام عید فراهم خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی با هیئت‌های مذهبی برای استقرار در این مساجد و برگزاری مراسم به منظور غنی‏ سازی برنامه‏ های فرهنگی انجام شده است.

گروسی گفت: ۱۰ مسجد در شهر نهاوند در راستای اجرای برنامه‌های تدوین شده نوروزی و نیاز مسافران نوروزی به امکانات رفاهی اولیه و اقامه نماز در نظر گرفته شده است.

گروسی یادآور شد: نمازخانه بوستان کوثر که در میدان سیدالشهداء و ابتدای جاده نهاوند به کرمانشاه قرارگرفته است جهت اقامه نماز و پذیرائی از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور و کربلای معلی تجهیز شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند در خاتمه افزود:اطلاعات مکانی و چگونگی مسیر دسترسی به مساجد، بوستان‌ها و نمازخانه‌های فوق همزمان با نوروز ۹۳ در ورودی‌های شهر نصب خواهدشد.

دیدگاه شما