تازه های سایت

کد مطلب: 17731
17. اسفند 1392 - 10:30
پایگاه خبری گرو: همزمان با هفته منابع طبیعی هزار اصله نهال توسط گروه پاکسازی طبیعت در نهاوند غرس شد

546385_X4KOExSP

 به گزارش پایگاه خبری گرو ، در دومین روز از هفته در ختکاری انجمن دوستداران طبیعت نهاوند با همکاری شهرداری این شهرستان هزار اصله نهال درخت سوزنی برگ در بلوار خلیج فارس این شهرستان کاشت.

DSC02374

  شاهین فرجی فر شهردار نهاوند در این مراسم گفت: یکی از سیاستهای شهرداری برای پاگیزگی محیط زیست استفاده از ظرفیتهای مردمی و مشارکت دادن شهروندان در امور شهری است تا آنان نسبت به حفظ محیط زیست احساس مسئولیت نمایند.

وی افزود: در این زمینه با هماهنگیهای به عمل آمده و فراخوان صورت گرفته جهت اجرای برنامه درختکاری ،انجمن پاکسازی طبیعت نهاوند که از سازمانهای مردم نهاد و فعال در عرصه محیط زیست می باشد در این زمینه با همکاری مردم بیش از هزار نهال را امروزدر کنار بلوار خلیج فارس غرس کردند .

DSC02394

شهبازی مسئول و هماهنگ کننده انجمن دوست داران طبیعت نهاوند نیز در این خصوص گفت: این نهاد انجمنی است که در زمینه محیط زیست فعالیت می کند و با فراخوان در زمینه درختکاری ، 400 نفر از شهروندان به صورت داوطلبانه در این زمینه همکاری نمودند.
DSC02384
وی به فعالیتهای صورت گرفته در این زمینه اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 10 برنامه در خصوص پاکسازی طبیعت نهاوند از زباله ها در سطح سرابها، پارکها ، تپه ابوذرو سطح شهر انجام داده است که شهروندان از آن استقبال خوبی به عمل آورده اند .

وی گفت: مشارکت و احساس مسئولیت مردم نسبت به محیط زیست باعث می شود که محیط زندگی از آسیبها و آلودگی ها دور شده و دچار تخریب نشود.

DSC02386

وی افزود: این انجمن وظیفه خود می داند که در هر برنامه ای که باعث حفظ محیط زیست و شادابی طبیعت می شود با نهادهای مربوطه به ویژه شهرداری همکاریهای لازم را به عمل آورد.

دیدگاه شما