تازه های سایت

کد مطلب: 17533
8. اسفند 1392 - 12:59
در روز دوم هفته اول لیگ قهرمانان آسیا تراکتور پیروزی ارزشمندی مقابل الاتحاد عربستان کسب کرد و سپاهان در خانه حریف قطری در واپسین دقایق شکست خورد.
خبرگزاری فارس: برد ارزشمند تراکتور و شکست تلخ سپاهان/شروع قدرتمندانه کره‌ای‌ها، قهرمان آسیا بیدار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس، در روز دوم هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو نماینده دیگر ایران به میدان رفتند و یک پیروزی و یک شکست حاصل کار آن‌ها بود.

تراکتورسازی در تبریز میزبان الاتحاد عربستان بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

علی کریمی در این دیدار در دقیقه 59 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد اما شاگردان اولیویرا با گلزنی کریم انصاری فرد در دقیقه 82 پیروزی ارزشمندی را مقابل قهرمان سابق قاره کهن بدست آوردند.

در دومین دیدار از گروه C تیم فوتبال العین امارات در ورزشگاه خانگی خود میزبان لخویا قطر بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود العین به پایان رسید.

دیاکی ابراهیم در دقیقه 12 و آساموا جیان در دقیقه 65 برای العین گلزنی کردند و ویس در دقیقه 40 تک گل لخویا را وارد دروازه العین کرد.

 

*گروه D:

در این گروه جایی که سپاهان ایران قرار دارد، نماینده اصفهانی کشورمان در خانه السد قطر به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک متحمل شکست شد.

گل اول السد را خلفان ابراهیم در دقیقه 17 وارد دروازه رحمان احمدی کرد. اما در دقیقه 78 مهدی شریفی با ضربه‌ای زیبا گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. در حالی که سپاهان چند دقیقه بیشتر تا کسب بک تساوی ارزشمند در قطر فاصله نداشت، بلهاج در دقیقه 88 با ضربه‌ای مهار نشدنی دروازه رحمان احمدی را گشود و در دقیقه 2+90 هم رودریگو تاباتا اختلاف را به عدد 2 رساند تا السد این مسابقه خانگی را با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان برساند.

 

در این دیدار رائول گونزالس به علت مصدومیت بازی را از روی سکوها و در کنار فرزندش تماشا می‌کرد.

در دیگر بازی این گروه تیم فوتبال الهلال در ورزشگاه خانگی خود پذیرای الاهلی امارات بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 

خیمنز در دقیقه 53 و گرافیته 58 برای الاهلی گلزنی کردند و در حالی که الاهلی با نتیجه 2 بر صفر از میزبان خود پیش بود ناصر الشمرانی در دقایق 60 و 74 برای الهلال گلزنی کرد تا تیمش را از یک شکست خانگی نجات دهد.

 

*گروه G:

در این گروه، چونبوک موتورز کره‌جنوبی در ورزشگاه خانگی خود میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود و با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید.

 

سئونگ کی لی در دقایق 61 و 69 و لئوناردو در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی در این بازی گلزنی کردنذ.

در دیگر بازی این گروه گوانگژو چین قهرمان آسیا با نتیجه چهار بر دو از سد ملبورن ویکتوری استرالیا گذشت.

در نیمه اول این مسابقه تیم چینی 2 بر صفر از حریف عقب بود ولی در نیمه دوم، از خواب بیدار شد و 4 بار دروازه میهمان استرالیایی خود را باز کرد.

ستاره میدان الساندرو دیامانتی بود که سه گل برای تیمش زد و الکسون دیگر گلزن گوانگژو بود.

 

*گروه H:

اولسان کره‌جنوبی در خاک استرالیا مقابل وسترن سیدنی به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک به برتری رسید.

در این بازی شین وک کیم 35، چانگ هیون کو 43 و مین سو کانگ در دقیقه 66 برای نماینده کره‌جنوبی گلزنی کردند و تک گل نماینده استرالیا توسط برندون سانتالاب در دقیقه اول بازی زده شد.

نماینده کره با این برد گام اول را محکم برداشت.

دیگر دیدار این گروه میان کاوازاکی فرونتال ژاپن و گیژو رنه چین برگزار شد.

که نماینده ژاپن با یک گل به برتری رسید.

رناتینهو در دقیقه 31 تک گل بازی را به ثمر رساند.

دیدگاه شما