تازه های سایت

کد مطلب: 17434
4. اسفند 1392 - 8:18
IMG_3498

 در مراسمی مجتبی مولوی از سمت فرماندار شهرستان نهاوند تودیع و به جای او امامعلی عبدالملکی به عنوان فرماندار جدید معارفه شد.

در این مراسم که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار شد حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند با سپاس از خدمات شایسته مجتبی مولوی فرماندار سابق گفت: در طول  14 ماهی که آقای مولوی فرماندارنهاوند بودند انصافا به خاطر اخلاص نیت و تواضع اخلاقی که در برخورد با مردم داشتند از ایشان تشکر میکنیم و برای وی در پست های بعدی آرزوی موفقیت میکنم .

وی گفت : به آقای عبدالملکی هم تبریک و خیر مقدم عرض میکنم و امیدوارم در این مسئولیت ودر خدمت به مردم نهاوند موفق باشند و بعد از پایان یافتن مسئولیتشان ذکر خیرشان و نمونه کارهایشان در یاد مردم بماند .

در ادامه این مراسم مجتبی مولوی فرماندار سابق نهاوند با بیان گزارشی ازعملکرد 14 ماهه خود گفت: فرصت خدمت رسانی به مردم شریف نهاوند فرصت بسیار مغتنمی بود که در این راه تمام توان خود را به کار گرفته ام و از همه مردم نهاوند طلب حلالیت دارم.

مولوی گفت:یکی ازمهمترین  دغدغه های من در شهرستان نهاوند حل مشکلات مردم بود که با حضور خود و مدیران در اکثریت مناطق و روستاهای نهاوند توانستیم تا حدودی مشکلات مردم را حل و فصل کنیم.

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در این مراسم گفت:فرماندار قبلی نهاوند از نیروهای توانمند و کارآمد است که از توان آن در یکی از مسئولیتهای استانداری استفاده خواهد شد.

DSC01986

وی با اشاره به استقبال چشمگیرمردم نهاوند از فرماندار جدید این شهرستان افزود: این استقبال با شکوه مردم نشانه دیانت و دلبستگی آنان به انقلاب است که برای فرماندار جدید تعهد ایجاد کردو بار مسئولیت اورا سنگین تر نمود.

وی افزود: برای پاسخگویی به این احساسات مردمی که بر خاسته از شور انقلابی آنان است باید فارغ از هر مساله اختلاف برانگیز و جناحی برای مردم کار کنید و خدمتگزار خوبی برای آنان باشید

امامعلی عبدالملکی فرماندار جدید نهاوند در این مراسم با تشکر از استقبال گرم مردم نهاوند گفت: امیدوارم بتوانم با خدمت شایسته گوشه ای از محبت مردم نهاوند را جبران کنم و از تمام بضاعت و توانایی خود در این راه استفاده خواهم کرد.

امامعلی عبدالملکی فرماندار جدید نهاوند

IMG_3506

وی گفت: وضعیت گذشته شهرستان نهاوند نشان میدهد که نتوانستیم از فرصتها استفاده کنیم و بسیاری از فرصتها را به دلیل عدم آمادگی از دست داده ایم .

وی گفت: با تمام زحمت ها و تلاش هایی که فرمانداران و مسئولین سابق نهاوند انجام دهد ولی شهر نهاوند چهره معقول و مطلوب و مد نظر مردم را ندارد که اگر بخواهیم پیشرفت کنیم و جواب اعتماد مسئولین را بدهیم باید با وحدت و همدلی و برادری به مردم خدمت کرده و شهر نهاوند را از وضعیت فعلی رها کنیم.

وی گفت: شهرستان نهاوند دارای پانسیل ها و ظرفیت هایی مختلف در زمینه های کشاورزی و صنعتی و نیروی بالقوه کار است که باید با جذب سرمایه گذاری و برنامه ریزی و ساخت زیرساخت ها این استعداد ها را شکوفا کنیم.

در پایان مراسم امامعلی عبدالملکی به عنوان فرماندار جدید شهرستان نهاوند معرفی شد و حکم خود را استاندار همدان دریافت کرد و با اهدای لوح یادبود از زحمات مجتبی مولوی قدردانی شد .

دیدگاه شما