تازه های سایت

کد مطلب: 17369
29. بهمن 1392 - 10:25
رقابت‌های جام‌جهانی کشتی فرنگی در سال 2014 میلادی، اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: میزبانی جام‌جهانی کشتی فرنگی به ایران سپرده شد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از تغییر زمان جام جهانی کشتی فرنگی که قرار بود اواخر بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی روسیه برگزار شود، این احتمال مطرح شد که علاوه بر تغییر زمان این رقابت‌ها، میزبان مسابقات نیز تغییر خواهد کرد.

فدراسیون کشتی کشورمان بعد از این موضوع بلافاصله وارد عمل شد و درخواست میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی را به فیلا ارائه کرد که حالا با موافقت فدراسیون جهانی کشتی با این درخواست، ایران برای دومین سال متوالی میزبان جام جهانی کشتی فرنگی خواهد بود.

در پی رایزنی های مسئولان فدراسیون کشتی ایران با ننادلالوویچ رئیس فدراسیون جهانی، فیلا میزبانی رقابت‌های جام جهانی فرنگی در سال 2014 میلادی را به ایران واگذار کرد.

بنابر اعلام سایت فیلا این رقابت‌ها روزهای 15 و 16 می سال 2014 میلادی (پنجشنبه و جمعه 25 و 26 اردیبهشت ماه سال 93) در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، جام‌های جهانی کشتی آزاد و فرنگی سال قبل به میزبانی کشورمان در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد که به ترتیب با قهرمانی ایران و روسیه در کشتی آزاد و فرنگی همراه بود.

دیدگاه شما