تازه های سایت

کد مطلب: 17073
17. بهمن 1392 - 18:49

DSC01900

به گزارش پایگاه خبری گرو ، عصر پنجشنبه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولین شهرستان ،جمعی از خانواده های شهدا و مردم نهاوند مراسم میهمانی لاله ها درگلزار شهدای امام زاده محمد (ع) نهاوند برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت:  برخی دستاوردهای انقلاب را در زمینه های مادی آن خلاصه می کنند در حالیکه پیاده کردن ارزشهای الهی و رساندن انسان به کمال و قرب الهی بزرگترین دستاوردی است که نصیب کشور و مردم شده است.

DSC01895

وی گفت: امروزبه برکت مجاهدت شهدا نظام اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده که از ثمره آن تمامی مسلمانان جهان بهره مند شده اند .

امام جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف دیگر انقلابهای دنیا برخاسته از دین و معنویت است و لذا رمز ماندگاری این نظام هم همین معنویت و توجه توامان به دنیا و آخرت بوده است .

وی با بیان اینکه باید قدر این انقلاب را دانست و با تمام وجود از آن حمایت کردافزود: انقلاب اسلامی با پیاده کردن احکام الهی در کشور در بین مردم محبوبیت دارد و با گوشت و خون آنان آمیخته شده و لذا مردم در هیچ شرایطی از آن دست برنداشته اند .

در پایان این مراسم مردم و مسئولان با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی را گرامی داشتند و با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند .

DSC01899

دیدگاه شما