تازه های سایت

کد مطلب: 16977
15. بهمن 1392 - 9:05
546385_LSy3NFzJ
 فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به شروع توزیع سبدکالا در سطح شهرستان همزمان با سراسر کشور گفت: مردم برای دریافت سبد غذایی در روزهای اول عجله نکنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی گفت:در شهرستان نهاوند پنج فروشگاه اتکا، رفاه، فرهنگیان، تعاونی روستایی و بهداشت برای توزیع سبد کالا در نظر گرفته شده اند که از صبح روز یک شنبه کار توزیع به افرادی که مشمول دریافت این طرح شده اند را آغاز کرده اند و مردم نگران گرفتن سبد کالا نباشند .

وی افزود: با جلساتی که برگزار کردیم به همه فروشگاهها گفته شده که از اول صبح تا ساعت های پایانی شب به مردم خدمت رسانی کنند و هیچ فروشگاهی نباید تعطیل باشد.

وی گفت : در تلاش هستیم تا مشکل دستگاه های کارت خوان بخش های گیان ،برزول و فیروزان را حل کنیم تا مردم این مناطق در مراکز بخش ها سبد کالای خود را دریافت کنند و از مراجعه به شهر نهاوند خودداری کنند.

وی گفت : تمام افرادی که مشمول طرح دریافت سبد کالای رایگان هستند موفق به دریافت سبد خود می شوند و از مردم درخواست می کنیم برای دریافت سهمیه سبد کالا در روزهای اول مقابل فروشگاه ها و مراکزی که مسئولیت توزیع را دارند تجمعع نکنند.

وی ادامه داد: متأسفانه عدم اطلاع مردم از وضعیت خود مبنی بر مشمول شدن در این طرح و ازدحام و مراجعه یکباره به مراکز توزیع باعث به وجود آمدن مشکلات و تأخیر در توزیع سبد کالا شده است.

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: هنوز بعضی از حوزه های این طرح مانند افراد تحت پوشش بیمه اجتماعی برای سیستم جامع مرکزی تعریف نشده اند که این امر موجب سردرگرمی مردم در در هنگام مراجعه به مراکز توزیع شده است.

دیدگاه شما