تازه های سایت

کد مطلب: 16819
10. بهمن 1392 - 9:05
پایگاه خبری گرو : فرماندار شهرستان نهاوند گفت:43 طرح عمرانی دهه فجر امسال در نهاوند بهره برداری و یا کلنگ زنی می شود

546385_LSy3NFzJ
به گزارش پایگاه خبری گرو ،مجتبی مولوی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان نهاوند در فرمانداری این شهر از دهه فجر به عنوان فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت:دهه فجر فرصت مغتنمی است تا هم اهداف انقلاب ودستاوردهای آن برای مردم تبیین شود و اهداف حضرت امام و جایگاه ولایت فقیه در پیروزی انقلاب بیان شود.
مولوی گفت:43 طرح عمرانی دربخش های کشاورزی،آموزشی،تولیدی و گازرسانی با صرف اعتباری بالغ بر360 میلیارد ریال در این شهرستان به ثمر رسیده و همزمان ایام دهه فجر انقلاب بهره برداری می شود.

وی گفت:از مهمترین طرحهای قابل بهره برداری افتتاح شرکت سیلیس زاگرس با تولید سالانه شش هزار تن فروسیلیس،طرح توسعه کشت و صنعت خزل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال ،گازرسانی به هفت روستای شهرستان است.

وی افزود: افتتاح طرح توسعه شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند با اعتبار چهار میلیارد تومان و افتتاح واحد مرغداری گوشتی در روستای برجک نهاوند با اعتبار 800 میلیون تومان از دیگر طرح های مهم نهاوند در ایام دهه فجر است.

فرماندار شهرستان نهاوند عنوان کرد: در ایام دهه فجر امسال مرکز آموزشی امام خمینی(ره) شهرستان نهاوند با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان با حضور مسئولین و مردم به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: دیدار مدیران ادارات شهرستان با امام جمعه ،گردهمایی روحانیون ،برگزاری صبحگاه مشترک در مدارس،برگزاری گفتمان های دینی،نمایشگاه کوچه انقلاب ،گردهمایی بسیجیان،نمایشگاه عکس و مطبوعات دوران انقلاب و مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه های مهم این شهرستان در ایام دهه فجر است.

به گفته وی،به منظور و تبیین اهداف و زمینه های شکل گیری انقلاب و همچنین ارائه خدمات انجام شده، هرشب با حضور روسای ادارات در مساجد برنامه سخنرانی بین نماز مغرب و عشاء انجام می شود.

وی افزود: در نشست هایی که در مساجد برگزار می شود علاوه بر تبیین اهداف انقلاب مشکلات مردم نیز مورد بررسی قرار گرفته و در کارگروه خاصی بعد از ایام دهه فجربه این مشکلات رسیدگی خواهد شد.

مجتبی مولوی در ادامه از اجرای 535 برنامه مختلف در حوزه های مذهبی، اجتماعی؛ فرهنگی و هنری، ورزشی و تاریخی شهرستان نهاوند در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: 22 کمیته برای هماهنگی و اجرای این برنامه های در حال فعالیت هستند.

دیدگاه شما