تازه های سایت

کد مطلب: 16812
9. بهمن 1392 - 10:30
پایگاه خبری گرو :فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از 110 برنامه در سطح شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

DSC00384

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن امیدی حفظ و حراست از اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره)، تقویت هویت ملی و توسعه انقلاب اسلامی را از راهبردهای محتوایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب درنهاوند عنوان و تأکید کرد: دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و جلوه‌های کارآمدی نظام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و فناوری برای جوانان و نوجوانان تبیین خواهد شد.

امیدی گفت: دیدار بسیجیان با امام جمعه، اعزام اکیپ بهداشتی درمانی به مناطق محروم، گلباران قبورمطهر شهدا و حضور گسترده بسیجیان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، شاخص ترین برنامه های سپاه ناحیه نهاوند در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: یکی دیگر از برنامه های این ناحیه درایام دهه مبارک فجر کلنگ زنی سوله ورزشی صالحین روستای جهان آباد در روز 20 بهمن است .

وی با اشاره به اختصاص برخی از برنامه‌ها به بحث آموزشی و بصیرتی از برگزاری نشست بصیرتی منتظران موعود، همایش فرماندهان و مربیان حلقه های صالحین، کارگاه آموزشی افزایش جمعیت، همایش گفتمان سیاسی با موضوع زنان و سبک زندگی اسلامی خبرداد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ارسال پیامک با موضوع انقلاب اسلامی را یکی دیگر از برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: صبحگاه انقلاب اسلامی و نواخته شدن زنگ انقلاب در روز 12 بهمن ماه از دیگر برنامه های آغاز دهه فجر است.

وی گفت: در برنامه ریزی مراسم دهه فجر امسال تلاش شده، محوریت برنامه ها دلایل، علل و حماسه انقلاب اسلامی و چگونگی حفظ و حراست ازاین میراث گرانبهای امام راحل در پایگاه های مقاومت بسیج برای اعضا و به ویژه نسل جوان معرفی شود.

>>> ویزیت رایگان بیماران در روز 19 بهمن

فرمانده سپاه نهاوند گفت: در روز 19 بهمن بیماران می توانند با مراجعه به درمانگاه سپاه به صورت رایگان ویزیت شوند و در طول روزهای دهه فجر نیز بسیجیان با مراجعه به این درمانگاه به صورت رایگان ویزیت می شوند .

امیدی همچنین از سرکشی های بهداشتی همراه با دارو وتجهیزات به روستاهای دور افتاده نهاوند خبر داد و خاطر نشان کرد: در طول این ایام اکیپ بهداشتی سپاه نهاوند به بعضی از روستاهای دور افتاده اعزام می شوند و بیماران را به صورت کاملا رایگان ویزیت ومداوا می کنند وداروها را نیز طبق نسخه و به صورت رایگان در اختیار روستاییان قرار می دهند.

 




دیدگاه شما