تازه های سایت

کد مطلب: 16618
3. بهمن 1392 - 9:21
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوندگفت: در ایام دهه مبارک فجر بیش از 200 برنامه مختلف در شهرستان نهاوند برگزار می شود
546385_LSy3NFzJ

مجتبی مولوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، با تاکيد بر گراميداشت دهه مبارک فجر خواستار انتقال ارزشهاي انقلاب اسلامي به نسل جوان شد و در اين ارتباط افزود: دهه فجر حاصل مجاهدتهاي ساليان متمادي حضرت امام(ره) ومسلمانان معتقد است لذا بايد اين ارزشها به نسل جوان به بهترين شيوه ها منتقل شود .

وی گفت: پيروزي انقلاب اسلامي ايران برای نظام اسلامي دستاوردهاي زيادي داشته که حاصل اين انقلاب الهي است لذا مسئولين بايد تلاش کنند خدمات انقلاب را براي مردم بازگو کرده و موجبات اميد آفريني را در مردم زنده کنند.

وی گفت : 22  کمیته برای اجرای هرچه بهتر برنامه های دهه فجر شهرستان تشکیل شده است که  برای هر کمیته یک مسئول تعیین شده تا برنامه ها به نحو مطلوب برگزار شود.

فرماندار نهاوند گفت: علاوه بر برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی در دهه فجر نیز چندین پروژه عمرانی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت : در کمیته روستایی مقرر شده که هر روستا به طور میانگین یک برنامه را در ایام دهه فجر برگزار کند و مدیران نیز در این روستاها حضور پیدا کرده و در برنامه ها حضور پیدا کنند .

وی افزود: اداره ارشاد نهاوند نیز در نظر دارد با هماهنگی های انجام شده در ایام دهه فجر هرشب به اجرای برنامه های شاد در این مجموعه بپردازد.

مولوی با تاکید بر نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی گفت : محور همه برنامه‌ها مردمی است زیرا مردم، نقش اساسی در پیروزی و شکل‌گیری انقلاب داشتند.

مولوی غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، قدردانی از مدیران نمونه دستگاه‌های اجرایی را از مهمترین برنامه های دهه فجر در شهرستان نهاوند عنوان کرد .

دیدگاه شما