تازه های سایت

کد مطلب: 16484
28. دى 1392 - 10:44

DSC00268

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امام جمعه نهاوند اختلاف بین کشورهای اسلامی را مهمترین آسیب دنیای اسلام ذکر کرد و افزود:اگرمی بینیم امروز دنیای اسلام در برابر آمریکا منفعل می باشد به خاطر وجود اختلاف بین آنهاست و دشمنان نیز از همین ضعف جهان اسلام استفاده کرده و در منطقه حضور پیدا کرده اند .

حجت الاسلام مغیثی گفت: به برکت وجود رهبری و حاکمیت ولایت فقیه، کشور ایران از نظامی وابسته به شرق و غرب به کشوری مستقل و بدون اتکا به قدرتهای دنیا تبدیل شده است.

وی گفت: وجود ولایت فقیه در راس نظام اسلامی باعث شده که امروز بسیاری از خطرات و آسیبهایی که کشور را در دوره های مختلف تهدید نموده خنثی شده و نظام اسلامی با صلابت در راه اهداف والای خود قدم بردارد .

وی افزود: مقایسه نظام اسلامی ایران با رژیم گذشته و همچنین با عراق و افغانستان و بسیاری دیگر از کشورهایی که با مشکلات مختلف روبرو می باشند نشان می دهد که رهبری در جمهوری اسلامی چقدر موثر می باشد.

امام جمعه نهاوند افزود: به یمن وجود این رکن مهم در نظام اسلامی ،امروز با جرات می توان ادعا کرد که جمهوری اسلامی یکی از مستقل ترین کشورهای دنیا است و برای رسیدن به آرمانهای خود، مصمم و استوار حرکت می کند.

وی با اشاره به ویژگیهای حقوق بشر مورد ادعای آمریکا گفت: حقوق بشری که مورد ادعای این رژیم می باشد با ظلم و تعدی و تجاوز به مردم کشوهای مسلمان و حمایت از صهیونیستها همراه می باشد.

وی افزود : تمام سعی و تلاش آمریکا این است که حتی اگرمردم مسلمان فلسطین را قتل عام نماید از اسرائیل و موجودیت این کشور دفاع نموده و در برابر جنایتهای صهیونیستها ساکت بماند.

امام جمعه نهاوند همچنین به مرگ شارون ،قاتل مسلمانان مظلوم فلسطین در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: شارون یکی از جنایتکاران تاریخ بود که دستش به خون هزاران مسلمان بی دفاع آلوده بود که متاسفانه شاهد بودیم برخی سران کشورهای اسلامی برای مرگ وی اظهارتسلیت نموده و همراه با اوباما از او تجلیل می کنند.

وی افزود: تا زمانی که اینگونه حاکمان وابسته ای وجود دارد که به اسم اسلام بدترین ظلمها را در حق مسلمانان روا می دارند نخواهیم توانست در برابر آمریکا و صهیونیسم ید واحدی را بوجود آوریم.

دیدگاه شما