تازه های سایت

کد مطلب: 16479
28. دى 1392 - 10:00
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از زحمات سعید مظفری‌زاده باید تشکر کنیم و ناراحتم او از داوری خداحافظی می‌کند. او داوری بود که همه استانداردهای داور بین‌المللی را داشت.
خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: این تساوی سیاسی نبود/ نیمه دوم پرسپولیس بهتر از استقلال بود
گزارش تصويري مرتبط

-------------------------------

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: ابتدا میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) را تبریک می‌گویم. تشکر می‌کنم از زحمات سعید مظفری‌زاده و ناراحتم او از داوری خداحافظی می‌کند او داوری بود که همه استانداردهای داور بین‌المللی را داشت و پسر با صفایی بود و حیف شد که از داوری خداحافظی کرد. از یگان ویژه، شهرداری، تاج، سازمان لیگ و بقیه دوستان که در برگزار مسابقه کمک کردند تشکر می کنم. نیمه دوم پرسپولیس بهتر از ما بود بهتری از این نظر که گردش توپ بیشتری داشتند و از موقعیت‌هایی که می‌خواستند به ما ضربه بزنند را بسته بودیم.

وی ادامه داد: در 2 هفته گذشته 2 بازیکن از تیم ما جدا شد و خوشحالم که توانستیم جو روانی که علیه ما راه افتاده بود را جمع کنیم و بازیکنانم تشکر می‌کنم که فوتبال مردانه‌ای بازی کردند.

 امیر قلعه نویی گفت: الان باید به فکر بازی ذوب آهن باشیم اکنون به تیمی کاپ قهرمانی نمی‌دهند و باید تلاش کنیم که فاصله‌مان را با تیم‌های پایین تر بیشتر کنیم.

وی در مورد جدایی بازیکنان از استقلال گفت: اکنون سه بازیکن خواهان جدایی از استقلال هستند اما اسم‌شان را نمی‌گویم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه جدایی بازیکنان تاثیرگذار است یا نه گفت: کم کم بازیکنان به ما اضافه می‌شوند و با همین ترکیب کار را جلو می‌بریم زیرا بازیکنان تلاش خود را بیشتر می‌کنند.

قلعه نویی در مورد اینکه در تساوی های دربی مسائل سیاسی دخیل است گفت: به این مسایل ورود نکنید اگر ضربه نوری گل می‌شد و رحمتی می‌ایستاد و گل می‌شد دیگر نمی‌گفتند که بازی سیاسی بوده است. همه افراد از اقشار محتلف از سیاسی تا سایر دیگر دوست داشتند که بازی برنده داشته باشد.

وی افزود: قبول دارم که پرسپولیس فشار بیشتری آورد اما ما خوشحالیم که در این بازی به یکی از اهداف‌مان رسیده‌ایم و از نتیجه راضی هستیم و خسرو حیدری را به جلو فرستادیم تا توپ را در یک سوم دفاعی پرسپولیس نگه دارد زیرا این توانایی را دارد و از نتیجه بازی راضی هستیم زیرا 4 امتیاز هم تفاضل امتیاز داشتیم به یکی از اهداف‌مان رسیدیم و پرسپولیس ایجاد موقعیت نداشت جز یک کاشته. ما هم آنطور که باید بازی می‌کردیم نکردیم ولی به یکی از هدف‌هایمان رسیدیم.

وی در مورد جدایی بازیکنان گفت: ساموئل هافبک دفاعی بازی می‌کند ساموئل در دفاع وسط هم بازی کرده است. تونی دارد روز به روز بهتر می‌شود و اگر شرایط تاکتیک پذیری شان انجام شود وضع مان بهتر می‌شود و در آسیا به مشکل نمی‌خوریم.

وی در خصوص اینکه مشکلات مالی استقلال کی تمام می شود گفت: استقلال حاشیه ندارد و روز گذشته هم مبلغی به حساب بازیکنان واریز شده و به عشق پیراهن شان و مردم بازی می‌کنند.

دیدگاه شما