تازه های سایت

کد مطلب: 16412
25. دى 1392 - 9:52
پایگاه خبری گرو : همایش تجلیل از ستارگان علمی نهاوند 10 بهمن ماه امسال در نهاوند برگزار می شود .
به گزارش پایگاه خبری گرو ، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت : درکنکور سال گذشته شهرستان نهاوند 14 رتبه زیر هزار در گروه های مختلف درسی داشت که با همت و کمک موسسه فرهنگی علیمرادیان مراسم تجلیل از این نخبگان علمی روز پنج شنبه 10 بهمن ماه سال جاری در سالن اداره ارشاد برگزار خواهد شد.

محمد حسین دارایی گفت:  همچنین در این مراسم از 34 دانش آموز پایه سوم و چهارم آموزش متوسطه که معدل آنها بالای 19 است به همراه معلمان سال اول ابتدایی آنها تجلیل خواهد شد.

وی افزود: رتبه نهاوند در کنکور سال 92 در سطح استان همدان چهارم بوده است که این نتیجه اقدامات و تلاش های مجموعه اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند و برگزاری آزمون های مرحله ای سنجش، همایش برنامه ریزی کنکور برای دانش آموزان پایه سوم و چهارم آموزش متوسطه، آموزش روش صحیح مطالعه و مهارت های کنکور بوده است.

دارایی عنوان کرد: دانش‌آموزان نهاوندی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، دینی، فرهنگی و هنری دارای جایگاه‌ خوبی در سطح کشور هستند و در سال‌های اخیر به طور متوالی رتبه برتر مسابقات معارف و پرورشی کشوری را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت : متأسفانه در سالهای اخیر ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف شهرستان نهاوند نسبت به برگزاری جشن ستارگان علمی نهاوند بی تفاوت بوده اند و هیچ کمک و اقدامی در راستای برپایی این مراسم نداشته اند که امسال انتظار داریم در این زمینه همکاری و فعالیت داشته باشند.

دیدگاه شما