به گزارش پایگاه خبری گرو ،رییس شورای اسلامی شهر ملایر گفت : به دنبال عدم حضور شهردار ملایر در جلسه شورای شهر و پاسخگویی به سوالات اعضای شورا، علیرضا امامی با اکثریت آراء استیضاح شد.

ˈمحمدرضا تیموریˈ اظهار داشت: طرح سوال از شهردار ملایر از سوی شورای اسلامی شهر ملایر مطرح شد که طبق قانون وی موظف به حضور در جلسات و پاسخ به سوالات بود.

وی اذعان داشت: طرح سوال کتبی از شهردار با هشت امضاء اعضای شورای شهر به شهردار ابلاغ شد که وی باید در مدت 10 روز در صحن شورا حضور پیدا می کرد و به سوالات پاسخ می داد.

وی ادامه داد: این در حالیست که در مدت قانونی شهردار ملایر از حضور در جلسه شورا استنکاف کرد که بر این اساس، طبق ماده 73 قانون شهرداری ها، طرح استیضاح در تاریخ نهم دیماه به وی ابلاغ شد.

تیموری گفت: در نهایت به دلیل عدم تعامل و حضور شهردار ملایر در شورای شهر جهت پاسخگویی به سوالات و حل مشکلات مردم، با استیضاح وی موافقت شد.

وی بیان داشت: عصر روز یکشنبه در جلسه 154 شورای اسلامی شهر ملایر، با 9 رأی موافق و دو رأی مخالف،ˈعلیرضا امامیˈ استیضاح وˈغلامرضا کرمیˈ به عنوان سرپرست جدید شهرداری این شهر انتخاب شد.

تیموری ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های بی دریغ شهردار ملایر طی هفت سال خاطرنشان کرد: دکتر امامی در دور سوم شورای اسلامی شهر ملایر خدمات بزرگی را در سمت شهرداری در حوزه عمران و آبادانی این شهر انجام داده است.

لازم به ذکر است پیش از این با معرفی یکی از اعضاء شورای اسلامی شهر نهاوند قرار بود علیرضا امامی شهردار نهاوند شود که باتوجه به انتخاب وی به عنوان شهردار ملایر از حضور در نهاوند عذرخواهی کرد. و جالب تر اینکه همین  عضو شورای شهر نهاوند قرار بود با معرفی امامی به عنوان شهردار منطقه ی ملایر شود که اعضاء شورای شهر ملایر با این خواسته امامی مخالفت نمودند./ایرنا