تازه های سایت

کد مطلب: 16301
23. دى 1392 - 9:52
پایگاه خبری گرو : نمایشگاه زمستانه نهاوند آغاز به کار کرد
546385_DWmNq89m

به گزارش پایگاه خبری گرو ، رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: به منظور رفاه و تأمین وسایل مورد نیاز مردم شهرستان نهاوند در فصل سرما و نظارت بر کنترل تنظیم بازار نمایشگاه زمستانه در نهاوند برپا شد.

مجتبی رضایی ظهر یکشنبه در افتتاح نمایشگاه زمستانه در نهاوند در ساختمان قدیمی مدرسه مدرس شهر نهاوند اظهار داشت: در این نمایشگاه  انواع پوشاک زمستانی زنانه، مردانه و بچگانه، وسایل مورد نیاز منزل و آشپزخانه، کیف و کفش و برنج و روغن به صورت مستقیم عرضه می شود.

رضایی گفت: این نمایشگاه در 60 غرفه از تاریخ 22 دی ماه سال جاری لغایت 30 دی ماه به مدت هشت روز دایر و عموم مردم می توانند با مراجعه به این نمایشگاه اقلام و کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی افزود: با هماهنگی که بین اداره صنعت و معدن و تجارت، شهرداری، اتحادیه اصناف  و فرمانداری در حال انجام است نمایشگاه‌  عرضه مستقیم کالا ویژه عید نوروز در  اسفندماه امسال در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

 رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند عنوان کرد: گشت‌های بازرسی از ابتدای سال جاری با همکاری تعزیرات حکومتی به صورت اکیپ گروهی از واحدهای صنفی، توزیعی و خدماتی در سطح شهرستان نهاوند  بازرسی می کنند و در نهایت متخلفین را شناسایی و  به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.

مجتبی رضایی با تأکید بر اینکه کالاهای اصلی مورد نیاز  مردم به اندازه کافی در بازار وجود دارد از مردم خواست که به اندازه نیاز و سبد و کالایی خویش خریداری کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره صنعت و معدن و تجارت آمادگی کامل برای رسیدگی به شکایات مردمی را دارد، اظهار داشت: مردم هر گونه کم فروشی، گران فروشی و یا احتکار کالا را سریعا به این اداره گزارش دهند.

رضایی اظهار داشت: از مجموع هزار و 910 مورد بازرسی انجام شده 159 واحد صنفی متخلف به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند معرفی شدند که بیشترین مورد تخلف آنها کم فروشی، گران فروشی و عدم درجه قیمت بوده است.

وی عمده ترین تخلفات صورت گرفته را گران فروشی و عدم درج قیمت کالا عنوان کرد و افزود: برای کنترل نرخ بازار به تمام واحدهای تولیدی و اصناف اعلام شده که باید نرخ نامه را در معرض دید مشتریان قرار دهند در غیر این صورت به عنوان متخلف با آنان برخورد می شود.

دیدگاه شما