تازه های سایت

کد مطلب: 16223
22. دى 1392 - 9:29

  Gرئیس اداره راه و شهرسازی نهاوندگفت: با وجود بارش برف سنگین که از نیمه شب گذشته در نهاوند آغاز شد، جاده های ارتباطی این شهرستان به استان های کرمانشاه و لرستان باز است و رفت و آمد خودرو ها با تجهیزات زمستانی جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ˈشهرام احمدوندˈ افزود:با تلاش ماموران راهداری ،عملیات روان سازی محورهای اصلی با بهره گیری از تجهیزات لازم و ماشینهای برف روب انجام شده و سطح جاده ها برای جلوگیری از یخ زدگی ماسه و نمک پاشی شده است .

وی با توصیه به رانندگان برای همراه داشتن زنجیر چرخ ،گفت:با وجودباز بودن تمامی محورهای اصلی نهاوند، چنانچه رانندگان قصد عبور از گردنه نورآباد را دارند حتما باید خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند تا با آرامش بیشتری رانندگی کنند.

وی گفت: برغم بارش برف شب گذشته خوشبختانه تاکنون حوادث جاده ای ناشی از لغزندگی در محورهای گزارش نشده است .

احمدوند،در خصوص وضعیت راههای روستایی نیز افزود: در حال حاضر برخی راههای فرعی روستایی نیز مسدود است که پس از بازگشایی راههای اصلی ماموران راهداری بازگشایی و روان سازی راههای روستایی نیز ادامه خواهد داد.

وی افزود:به منظور ماسه پاشی جاده ها امسال سه هزار تن ماسه و نمک ذخیره شده که با توجه به بارندگی هفته های گذشته تاکنون نیمی از آن به مصرف رسیده است.

دیدگاه شما