تازه های سایت

کد مطلب: 15819
9. دى 1392 - 8:55
دیدار تدارکاتی تیم‌های زیر 22 سال ایران و کره‌جنوبی با برتری 3 بر 2 ایران به پایان رسید. شاگردان علیرضا منصوریان نیمه نخست این بازی را هم با برتری خود تمام کرده بودند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، تیم زیر 22 سال کره‌جنوبی که به منظور برگزاری دیدارهای تدارکاتی به ایران سفر کرده است، امروز نخستین دیدار تدارکاتی خود مقابل تیم زیر 22 سال ایران را در ورزشگاه المپیک جزیره کیش برگزار کرد که طی آن .....

 

نیمه نخست دیدار تدارکاتی تیم‌های زیر 22 سال ایران و کره‌جنوبی با برتری 2 بر یک شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسید. در این نیمه یعقوب کریمی(7) و پیام صادقیان(9) گل‌های تیم ایران را به ثمر رساندند. "لی جونگ هو" نیز در دقیقه 12 تنها گل کره‌جنوبی را وارد دروازه تیم ایران کرد.

 

در نیمه دوم بازی اما "لی جونگ هو" با به ثمر رسیدن دومین گل خود و تیمش، باعث مساوی شدن نتیجه بازی شد. نتیجه ای که البته با گل دقیقه 89 پیام صادقیان تغییر کرد تا در نهایت این بازی با برتری 3 بر 2 شاگردان علیرضا منصوریان تمام شود. 

 

دیدار تیم‌های زیر 22 سال ایران و کره‌جنوبی در حالی برگزار شد قطعی برق پیش از شروع بازی، برگزاری آن را در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود اما در نهایت و در حالی که بازیکنان دو تیم به رختکن برگشته بودند این بازی برگزار شد.

 

طبق برنامه اولیه قرار بود دومین دیدار تدارکاتی تیم‌های زیر 22 سال کره جنوبی و ایران روز جمعه برگزار شود اما هنوز برگزاری قطعی این بازی مشخص نیست. گفته می‌شود شاید انجام این بازی در موعد مقرر لغو و به زمان دیگری موکول شود.

دیدگاه شما