تازه های سایت

کد مطلب: 15663
4. دى 1392 - 9:28
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه تیمش لایق قهرمانی است، گفت: از وقتی کارمان را در پرسپولیس شروع کردیم، هدفمان این بود که ابتدا آسیایی شویم و بعد هم نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشیم.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی دایی بعد از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در مقابل ملوان در هفته بیستم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: ما این مسابقه را خوب شروع کردیم و به موقع هم به گل رسیدیم. خوشبختانه ملوان نتوانست از یکی دو فرصت خودش استفاده کند. البته در نیمه دوم هم چند فرصت خوب به دست آوردیم بخصوص در اواخر مسابقه که سه موقعیت گلزنی از دست دادیم.

وی با بیان اینکه هر دو تیم به دنبال سه امتیاز مسابقه بودند، درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس در لیگ تاکید کرد: مطمئنا به چیزی غیر از قهرمانی فکر نمی‌کنیم. از وقتی کارمان را در پرسپولیس شروع کردیم، هدفمان این بود که ابتدا آسیایی شویم و بعد هم نیم نگاهی به قهرمانی داشته باشیم.

دایی با اشاره به اینکه امسال تیم‌ها با اختلاف کم به هم چسبیده‌اند، گفت: پرسپولیس لیاقت قهرمانی را دارد ولی هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

خبرنگاری از علی دایی درباره دلیل ممانعت ناظر بازی از حضور قاسم دهنوی در زمین مسابقه سئوال کرد. سرمربی پرسپولیس در این خصوص هم گفت: روز دوشنبه به ما گفتند که می‌توانیم از قاسم استفاده کنیم ولی وقتی می‌خواستیم او را به زمین بفرستیم به ما گفتند نمی‌توانیم او را تعویض کنیم. خدا را شکر که این کار را نکردیم وگرنه تمام زحمات‌مان مثل آب خوردن به هدر می‌رفت.

وی در پایان با تاکید بر تغییرات متعدد پرسپولیس در خط هافبک و حمله، گفت: ما نیاز به زمان داشتیم تا به هماهنگی لازم برسیم. حالا هماهنگی و تلفیق خوبی در خط هافبک و حمله ما صورت گرفته و راحت‌ بازی می‌کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز سه شنبه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در انزلی به مصاف تیم ملوان رفت و با یک گل برابر حریف خود به برتری رسید.

دیدگاه شما