تازه های سایت

کد مطلب: 15661
4. دى 1392 - 9:26
سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر داماش و رسیدن به رده دوم جدول به مشکلات مالی این باشگاه اشاره کرد و گفت: می دانم که مسئولان باشگاه در تلاش هستند تا این مشکلات را حل کنند اما من دیگر نمی دانم باید چکار کنم. دروغ هایی که به بازیکنان گفتم دیگر تمام شده و نمی دانم از این به بعد باید چه کنم؟!

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، امیر قلعه نویی که پس از پیروزی یک بر صفر عصر سه شنبه استقلال برابر داماش در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی سخن می گفت ضمن بیان این مطلب افزود: بازی برای ما فقط سه امتیازش خوب بود. ما 10 دقیقه تا 15 دقیقه فوتبال بازی کردم و به گل رسیدیم اما بعد از آن چیزی نداشتیم و فقط خدا رو شکر می کنم که سه امتیاز را گرفتیم. داماش هم خیلی خوب بازی کرد و امیدوارم مسئولان استان فکری به حال این تیم بکنند. حیف است که این تیم به این حالت بماند.

وی در مورد دلایل خوب بودن تیمش در دقایقی اندک گفت: ما هنوز توازن حرکتی در دو جناح نداریم که اگر هاشم بیک زاده هم برگردد این مشکلات حل می شود. البته این بازیکنان مهمان دو هفته هستند و دوباره مصدوم می شوند!

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد جلسه بین مسئولان باشگاه برای حل مشکلات مالی گفت: این مسائل مدیریتی است و به من ارتباطی ندارد. تا اینجا هر کاری می دانستم انجام دادم و بازیکنان را در تیم نگه داشتم اما دروغ هایم برای بچه ها تمام شده است و از این به بعدش را نمی دانم باید چکار کنم.

قلعه نویی در مورد عملکرد آرش برهانی نیز گفت: تیم ما بغیر از خط دفاعی که واقعا زحمت کشیدند در حد انتظار بازی نکرد. وقتی تیم خوب نباشد نمی شود به یک نفر بگویید چرا بد بازی کرده است.

دیدگاه شما