تازه های سایت

کد مطلب: 15386
24. آذر 1392 - 8:53

12b40_ce95

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوندگفت: بیش از 500 نفر از مسافران محور نهاوند به نورآباد که به علت کولاک و سرمای شدید در برف مانده بودند امداد رسانی شدند.

محمد تقی شهبازی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : افزود: بارش برف ، سردی هوا و کولاک شدید که شب گذشته در گردنه گاماسیاب واقع در جاده نورآبادبه نهاوند به وقوع پیوست باعث کندی عبور و مرور وسایط نقلیه و لغزندگی این محور شد .

  وی گفت:در این عملیات 90 نفر از مسافران که قادر به ادامه مسیر نبودند اسکان اضطراری شده و به 500 مسافر دیگر نیز امداد رسانی شد.

وی افزود: بارش برف و کولاک شدید باعث شد که پلیس راه از تردد وسایط نقلیه بدون زنجیر چرخ در محور یاد شده جلوگیری نموده و آنان را متوقف سازد.

وی گفت: با توجه به ادامه این وضعیت و تشدید سرمای هوا جمعیت هلال احمر نهاوند به همراه سازمانهای مرتبط به حالت آماده باش در آمده و تیمهای امدادی خود را به همراه پلیس راه به منطقه اعزام نمود.

شهبازی گفت: طی 24 ساعت گذشته 150 وسیله نقلیه به همراه 500 سرنشین در جاده های نهاوند لرستان و کرمانشاه به ویژه در گردنه گاماسیاب جاده نورآباد از خدمات امدادی بهره مند شدند.

وی افزود: در شهرستان نهاوند یک تیم 13نفره امدادی متشکل از پزشک، پرستار و امدادگر نیز با استفاده از دو دستگاه آمبولانس که در پایگاه ثابت فیروزان و سه راهی قلعه قباد مستقر شده اند کارخدمات رسانی به مسافران درراه مانده زمستانی در این مسیر را انجام می دهند.

وی گفت: در پایگاه امداد جاده ای شهر فیروزان که یکی از پایگاه های بسیار فعال شهرستان نهاوند است 40 نفر امدادگر نیز آماده انجام وظایف و امداد رسانی به حادثه دیدگان جاده ای هستند.

دیدگاه شما