تازه های سایت

کد مطلب: 15355
23. آذر 1392 - 8:55
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ارائه یک بازی برتر در زمین مس کرمان به یک برد پرگل 6 بر صفر مقابل این تیم دست یافت و به صدر جدول رده‌‎بندی صعود کرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، روز دوم از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس ادامه یافت. در این بازی که از ساعت 15 امروز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شد تیم پرسپولیس حریف خود را با شش گل شکست داد. محسن مسلمان(4)، مهرداد کفشگری(16)، محمدرضا خلعتبری(48- پنالتی)، سیدمهدی سیدصالحی(69)، پیام صادقیان(73) و فرزاد حاتمی (3+90) گل‌های تیم پرسپولیس را  به ثمر رساندند. این نخستین برد پرسپولیس در کرمان بعد از هفت سال بود.

پرسپولیس که انگیزه های زیادی برای بردن داشت در هر دو نیمه این بازی برتر از حریف خود ظاهر شد و با ارائه فوتبالی تهاجمی این تیم را گلباران کرد. بازی دو تیم هنوز شکل واقعی خود را پیدا نکرده بود که پرسپولیس دروازه تیم مس را باز کرد. شیث رضایی بازیکن تازه وارد مس در جناح راست توپ را مقابل خلعتبری از دست داد تا او با یک پاس عرضی مسلمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. ضربه بغل پا و دقیق این بازیکن در دقیقه سوم پرسپولیس را پیش انداخت.

بازی دو تیم در میانه میدان حضور داشت که پرسپولیس بار دیگر به گل رسید. توپ برگشتی پشت محوطه جریمه تیم مس را مهرداد کفشگری با یک شوت سرضرب درون دروازه تیم مس قرار داد تا دومین شوک به شاگردان پرویز مظلومی وارد شود. این گل در دقیقه 16 به ثمر رسید.

بعد از این گل تیم مس بر بازی مسلط شد و تلاش کرد فاصله را کاهش دهد ولی بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند تا این نیمه در نهایت با برتری دو بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یابد.

شروع نیمه دوم هم با گل زودهنگام پرسپولیس و جنجال پرویز مظلومی همراه بود. در دقیقه 48 بازی داور خطای رودباریان روی سیدصالحی را پنالتی اعلام کرد که خلعتبری این ضربه را به گل سوم تیم پرسپولیس تبدیل کرد. بعد از این صحنه مظلومی و دستیارانش به داخل زمین رفتند و سرمربی تیم مس قصد داشت تیمش را به بیرون بکشد. در نهایت با تصمیم سیداحمد صالحی، داور بازی، مظلومی اخراج شد و بازی ادامه یافت.

مسی‌ها در ادامه چندین بار تلاش کردند تا دروازه نیلسون را باز کنند ولی هر بار درخشش این دروازه‌بان مانع گلزنی آنها شد. در دقیقه 69 بازی پرسپولیس به گل چهارم خود رسید. حقیقی با یک پاس خوب سیدصالحی را در موقعیت گل قرار داد و این مهاجم با یک ضربه دقیق توپ را به زیر طاق دروازه مس کوبید.

دو دقیقه بعد ادینیو از پشت محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد ولی نیلسون با واکنشی زیبا مانع گلزنی این مهاجم شد. در دقیقه 73 پرسپولیس برای پنجمین بار به گل رسید. این بار صادقیان از زاویه‌ای بسته توپ را درون دروازه رودباریان قرار داد. فرزاد حاتمی در وقت های تلف شده گل ششم و آخر پرسپولیس را وارد دروزاه مس کرد.

پرسپولیس با این برد 33 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. تیم مس کرمان هم با 13 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی باقی ماند.

دیدگاه شما