تازه های سایت

کد مطلب: 15319
21. آذر 1392 - 9:07

51081

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش نهاوند ۱۰ گفتمان دینی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت‌الاسلام حسین گروسی اظهار داشت: با همکاری اداره آموزش وپرورش شهرستان نهاوند گفتمان های دینی در سه ماهه سوم و چهارم سال جاری در مدارس و آموزشگاه های نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: این گفتمان های دینی بر اساس ابلاغیه اداره تبلیغات اسلامی  به مدارس و دانشگاه ها در موضوعات سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ولایت فقیه و بصیرت دینی، حجاب و عفاف و پاسخ به شبهات اعتقادی با استفاده از استادان مجرب گفتمان های دینی شهرستان نهاوند انجام خواهند شد.

وی افزود: بر اساس هماهنگی با معاونت تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان نهاوند در نیمه دوم آذرجاری ۴ گفتمان دینی در دبیرستان های نمونه دولتی وآموزشگاه های دخترانه و پسرانه نهاوند برگزار خواهد شد. وی اظهارداشت: گفتمان های برنامه ریزی شده با استفاده ازاستادان حوزه و دانشگاه و با موضوعات امربه معروف و نهی از منکر، مقابله با نحله های انحرافی و پاسخ به شبهات اعتقادی برگزار خواهد شد.

گروسی اضافه کرد: در روز وحدت حوزه و دانشگاه یک گفتمان دانشگاهی با حضور دانشجویان دانشگاه ها و طلاب حوزه علمیه این شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما