تازه های سایت

کد مطلب: 15213
18. آذر 1392 - 12:02
خانم فریبا علومی یزدی، مجری برخی همایشها که در گزارش تامین اجتماعی آمده که 116 میلیون تومان برای سه برنامه دریافت کرده است.
s_200_150_16777215_00_images_Cyberspace_9_3_72978.jpg

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع ،خانم فریبا علومی یزدی، مجری برخی همایشها که در گزارش تامین اجتماعی آمده که 116 میلیون تومان برای سه برنامه دریافت کرده است، توضیحاتی ارائه داده که ماجرای فساد در این سازمان را پیچیده تر می کند.

در بخشی از گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی آمده است: آقای ناصر ناظم مدیرعامل شرکت «ایران مجری» به همراه همسر خویش «خانم فریبا علومی یزدی» جهت برگزاری 3 برنامه (مراسم افطاری سالن اجلاس سران، مراسم افطاری هتل هما و مراسم کلنگ زنی بیمارستان شهید لواسانی) و بابت ساخت انیمیشن و برخی خدمات صوتی و تصویری و پذیرایی مجموعاً مبلغ یک میلیارد و یکصد و سصت و دو میلیون ریال دریافت نموده اند که دلایل همکاری با ایشان برغم وجود مشاور حقوق بگیر در سازمان جهت اجرای برنامه ها (آقای هوشنگ بختیاری) و همچنین مبالغ قراردادهای منعقد شده، محل تأمل جدی است.

این بخش از گزارش تامین اجتماعی، با واکنش خانم علومی مواجه شد و وی ادعا کرد:
البته که این گزارش خیلی مغرضانه است ولی جهت اطلاع مخاطبان ایران مجری و قبل از ارائه گزارش کامل به اطلاع می رساند که تعداد هنرمندان و افرادی که درگیر این مراسم بوده اند، بالغ بر 200 نفر بوده است . از جمله یک قلم ارکستر سمفونی ایران با 50 نوازنده ملی . حالا چگونه آقای بختیاری می خواستند ان کارها را انجام دهند جای تامل است. در ضمن بعد از گذشت 4 ماه هنوز ایران مجری یک ریال مزد دریافت نکرده است.

در ضمن کل فاکتور ارائه شده 96 میلیون تومان است. مشخص نیست فاکتور چه عزیزی را با ایران مجری جمع بسته اند.

اگر این امر واقعیت داشته باشد، موضوع پیچیده تر می شود و این که صرف نظر از یک شرکت برای اجرای برنامه در جشن، چگونه فاکتور آنها بیشتر زده شده و نیز چطور پول آنان پرداخت نشده است؟

دیدگاه شما