تازه های سایت

کد مطلب: 15130
16. آذر 1392 - 8:00
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نهاوند گفت: 40 کیلوگرم تریاک در نهاوند کشف شد كه اين سومين محموله مواد مخدر است كه اين هفته در نهاوند كشف مي شود.
546385_46CdJ13P

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ عباس نظری اظهار داشت: این سومین محموله مواد مخدر است که در اين هفته با اطلاع و هوشیاری مأموران مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی شهرستان نهاوند کشف و ضبط می شود.

نظری گفت: راننده یک دستگاه خودروی پیکان به صورت ماهرانه و حرفه ای بیش از 40 کیلو مواد مخدر را از شهر شیراز در خودروی خود جاسازی می کند و قرار بود محموله مذکور را در شهر نهاوند به خریدار تحویل دهد که با یک عملیات ضربتی در ورودی شهر نهاوند دستگیر می شود.

وي افزود: اين هفته بیش از 200 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است که طی آن یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم و بیش از 10 نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون در شهرستان نهاوند بیش از یک تن مواد مخدر  مواد مخدر از سوي مأموران مبارزه با مواد مخدر کشف شده است و با تلاش شبانه‌ روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر نهاوند هفت باند بزرگ توزیع و فروش مواد مخدر شناسایی و نابود شدند و فضا برای فعالیت سودا گران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شده است.

عباس نظري با بیان اینکه شهرستان نهاوند محل عبور استان‌های مرکزی و غربی است، بيان كرد: با استفاده از توان بالای نیروی انتظامی و تعامل مردمی کشفیات مواد مخدر بیش از 300 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وي در پایان ضمن هشدار به قاچاقچیان و افرادی که در تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نهاوند فعالیت دارند، افزود: نهاوند تبدیل به شهر نا امن و وحشتناک برای تهیه و توزیع  كنندگان مواد مخدر شده است و پلیس با کنترل تمام مراکز مهم و روستاهای که در آنها کار قاچاق انجام می شود عرصه را بر خلافکاران تنگ کرده است.

دیدگاه شما