تازه های سایت

کد مطلب: 14751
2. آذر 1392 - 9:40

13920824000182_PhotoA

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ پاسدار محسن امیدی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با تبریک آغاز هفته بسیج گفت: بسیج تداوم‌بخش حرکت ظلم‌ستیز سید‌الشهدا (ع) در قیام عاشورا بوده و امروز استکبارستیزی بسیج بیش از هر چیز دیگری جهانیان را متحیر ساخته است.

وی گفت : مقام معظم رهبری در آخرین فرمایشات خود در جمع فرماندهان بسیج سراسر کشور فرمودند : بسیج مظهر عظمت ملت ایران و نیروی کارآمد درونی کشور است و برای دوستان نظام مایه ی خرسندی ، امید و اعتماد و برای دشمان و بدخواهان این انقلاب مایه ی بیم و هراس است.

امیدی گفت : بسیج یک تشکل نظامی نیست بلکه به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فرهنگ و یک حرکت عظیم فرهنگی و اعتقادی است.

وی با اشاره به خشم دشمنان از بسیج ، گفت : بسیج همواره توطئه و آمال و آرزوهای دشمنان را که برای نابودی و براندازی نظام جمهوری اسلامی خواب های رنگی می دیدند نقش برآب کرد .

فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج در محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت : بسیج سازندگی در کنار اقدامات فرهنگی ، تربیتی ، معرفتی و بصیرتی در جهت محرومیت زدایی با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و طرح های اشتغال زا و زودبازده در کنار محرومین جامعه انجام وظیفه می کند .

وی حضور آگاهانه در بسیج را یک ویژگی مهم خواند و گفت: در همه صحنه‌های انقلاب شاهد حضور آگاهانه و مقتدرانه بسیج با از خودگذشتگی و تلاش شبانه‌روزی بوده‌ایم.

وی حضور بسیج در عرصه های عمرانی و فعالیت های مهندسی و سازندگی را تاثیرگذار دانست و گفت : ساخت ساختمان پایگاه و حوزه مقاومت ، ساخت سوله های ورزشی صالحین از مهمترین فعالیت های بسیج در این عرصه می باشد.

وی یادآور شد: آرامش و آسایش و اقتدار نظام مدیون بسیج بوده و اگر امروز همه دنیا در یک طرف میز مذاکره هستند و ایران در طرف دیگر همه به برکت بسیج و تفکر بسیجی در جامعه است.

دیدگاه شما