تازه های سایت

کد مطلب: 14704
29. آبان 1392 - 12:57
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند گفت : رژیم صهیونیستی با نا امن کردن منطقه در پی حفظ بقای خود است

DSC00268

حجت الاسلام و المسلمین مغیثی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، با تسلیت شهادت حجت الاسلام انصاری رایزن فرهنگی ایران در لبنان و محکوم کردن حادثه تروریستی دیروز در مقابل سفارت ایران گفت : رژیم صهیونیستی با ناامن کردن کشورهای عراق ،سوریه و لبنان در پی ایجاد بی ثباتی در منطقه و حفظ موجودیت خود است .

وی گفت : هدف اصلی این اقدامات تروریستی  جلوگیری از وحدت کشورهای مسلمان و جلوگیری از موج بیداری اسلامی در منطقه است چون وقتی که کشورهای مسلمان با هم متحد و یک پارچه شدند بساط ظلم و ستم رژیم صهیونیستی را بر خواهند چید.

وی گفت با توجه به این که جمهوری اسلامی ایران پرچم دار بیداری اسلامی و مبارزه با ظلم در منطقه است گروه های صهیونیستی سفارت ایران را مورد حمله قرار دادند تا ایران دست از حمایت از محور مقاومت بردارد .

وی از سیاستهای دوگانه استکبار جهانی در قبال جنایات این رژیم جعلی انتقاد کرد و افزود : آنها از تروریستهای سوریه و از رژیم آل خلیفه حمایت می کنند اما در برابرکشتار مردم بی گناه به دست این رژیم صهیونیستی سکوت می کنند.

  امام جمعه نهاوند : تروریست ها را دست پروده استکبار دانست و گفت: امروز استکبار جهانی به بهانه مبارزه با تروریست به جان مسلمان بی گناه و بی دفاع افتاده است.

وی با بیان اینکه اکنون گروه هایی که از طرف استکبار اجیر شده اند با عقاید تند و بی اساس در منطقه با بیرحمی و قساوت به مرد، زن و کودک رحم نکرده و جنایت می کنند، گفت: استکبار جهانی و در راس آن امریکا و رژیم صهیونیستی اصل اسلام را هدف گرفته اند و با تغییر عقاید می خواهند به اسلام ضربه بزنند .

 

دیدگاه شما