تازه های سایت

کد مطلب: 14542
25. آبان 1392 - 9:41
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز با بیان اینکه 5 نفر از مصدومان تصادف درگز به مشهد به صورت سرپایی مداوا شدند، گفت: حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است.

 

خبرگزاری فارس: 5 نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند/ حال عمومی مصدومان رضایت‌بخش است

 به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  خبرگزاری فارس مهدی نوروزی اظهار داشت: حدود ساعت 18:30 دقیقه روز جمعه 24 آبان، یک دستگاه تریلی هوو حامل چغندر قند به سمت شهرستان «قوچان» در حال حرکت بود که بر اثر نقص فنی در سیستم ترمز با یک دستگاه پژو 405 خطی برخورد کرد؛ سپس این تریلی در اثر انحراف با یک دستگاه اتوبوس که به سمت شهرستان «درگز» در حال حرکت بود، برخورد و پس از آن با یک دستگاه پراید شاخ به شاخ شد و در اثر این برخورد سواری پراید و خود تریلی به درون دره سقوط کردند.

وی ادامه داد: در اثر این حادثه سرنشینان سواری پراید و راننده تریلی و دو نفر از مسافران اتوبوس در دم جان باختند و سه نفر از مجروحین نیز پس از انتقال به بیمارستان و در اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان درگز اضافه کرد: در اثر برخورد یک دستگاه تریلی با چند خودروی سواری و اتوبوس هشت نفر کشته و ۲۴ نفر زخمی شدند.

به گزارش فارس؛ فرماندار درگز نیز در گفت‌و‌گوی کوتاه با خبرنگار فارس بیان داشت: پنج نفر از مجروحین پس از انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) درگز پس از مداوای سرپایی مرخص شدند.

به گزارش فارس؛ تعدادی از مجروحین به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان و تعدادی دیگر نیز به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شده‌اند.

دیدگاه شما