تازه های سایت

کد مطلب: 14382
18. آبان 1392 - 12:12
دبیر سازمان لیگ فوتبال از موافقت این سازمان برای تغییر زمان ۲ بازی در هفته شانزدهم خبر داد.

دهنوی و کریمی پرسپولیس - تراکتورسازی

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه بتوانند در تاریخ 7 آذر دیدار پیشکسوتان این تیم و ستارگان میلان را قطعی کنند، از سازمان لیگ درخواست کردند دیدار این تیم و تراکتورسازی و همچنین استقلال و گسترش فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر با یک روز تاخیر انجام شود.

 

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ در این خصوص گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تاریخ این بازی‌ها را طوری تنظیم کنیم که پرسپولیسی‌ها مشکلی برای بازی با ستارگان میلان نداشته باشند.

 

وی افزود: تنها مشکل موجود این است که باید بازی‌هایی که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود حداقل 48 ساعت بین آنها فاصله باشد و چون استقلال باید 8 آذر در ورزشگاه آزادی به مصاف گسترش فولاد تبریز برود، باید موافقت استقلالی‌ها نیز گرفته شود. اگر باشگاه استقلال موافقت خود را در این باره اعلام کند سازمان لیگ مشکلی ندارد و ما خوشحال می‌شویم در قدردانی از پیشکسوتان پرسپولیس سهیم باشیم.

 

باشگاه استقلال و امیر قلعه‌نویی اعلام کرده‌اند مخالفتی با به تعویق افتادن بازی‌شان با گسترش فولاد ندارند. کاظمی در این باره عنوان کرد: اگر اینطور باشد ما هیچ مشکلی نداریم و طبق درخواست پرسپولیسی‌ها دیدار این تیم و تراکتورسازی 8 آذر برگزار می‌شود و استقلال و گسترش فولاد نیز 9 آذر به مصاف هم می‌روند تا دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان در تاریخ 7 آذر قطعی شود.

 

با این حال دیدار پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان هنوز قطعی نشده و تنها مشکلی که رویانیان اعلام کرده بود هم توسط سازمان لیگ برطرف شد و باید دید این دیدار از سوی باشگاه پرسپولیس قطعی می‌شود.

دیدگاه شما