تازه های سایت

کد مطلب: 14336
17. آبان 1392 - 1:49
پایگاه خبری گرو : معاون عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح گفت : متاسفانه در جامعه ما بی حجابی در حال گسترش است و مسئولان باید فکری به حال این مسئله بکنند .

SAM_8822

به گزارش پایگاه خبری گرو ،  سردارعلی شادمانی در یادواره شهدای بخش گیان نهاوند که در مسجد ابوالفضل (ع) این شهر برگزار شد گفت : امروزه كشور در جنگي خطرناك‌ تر از هشت سال جنگ تحميلي قرار دارد. جنگي كه مقام معظم رهبري از آن با عناوين مختلف از جمله تهاجم فرهنگي، ناتوي فرهنگي و جنگ نرم ياد مي‌كنند.

وی گفت : ماهواره‌هايي كه امروز به خانه‌ها راه پيدا كرده است آيا از ولايت فقيه، نماز، حجاب و عفاف و هشت سال جنگ تحميلي سخن مي‌گويند يا اينكه پسران و دختران ما را به سمت فرهنگ غربي سوق مي‌دهند.

شادمانی گفت: دشمن که در جبهه جنگ از رویارویی با مردم ما نا امید شده و پی برده که مردم ستون فقرات این نظام هستند ناجوانمردانه راه خود را از جبهه ها کج کرده و به سوی تهاجم فرهنگی روی آورده و اعتقادات و باورهای آنان را هدف قرار داده است

وی افزود: ما اگر در برابر دشمن خونخوار خود یک قدم عقب نشینی کنیم او دو قدم جلو می آید زیرا دشمن ما زخم عمیقی از ما خورده و دروغگو ،خونخوار،غیر قابل اعتماد و به دور از انسانیت می باشد.

وی ضعف و ذلت دشمن را حاصل رویارویی آنان با نظام اسلامی عنوان کرد وافزود: دشمنان ما امروز به واسطه مجاهدت شهدا به چنان خفت و خواری رسیده اند که قدرت مقابله با نظام اسلامی را از دست داده اند و برای همین امروز به تهاجم فرهنگی رو آورده اند .

وی گفت: امروز کم کم جرم و فساد برای مردم عادی شده و اگر مسئولان به فکر نباشند قطعا ما آسیب خواهیم دید و همان تهاجم فرهنگی که مقام معظم رهبری همواره نسبت به آن هشدار داده اند اثرات خود را برجای خواهد گذاشت.

SAM_8824
وی از شهدا به عنوان قهرمانان و افتخار آفرینان کشور یاد کرده و افزود: شهدا در شرایط بسیار سخت جانشان را فدا کردند و اسلام ناب و فرهنگ مقاومت و عاشورا و در نهایت پیروزی بزرگی را به ملت ایران اهداء کردند.

وي با اشاره به اينكه اگر مي خواهيم براي شهدا احترام قائل شويم بايد دليل آن را بدانيم، افزود: شهدا ستاره‌هايي هستند براي راهنمايي مردم؛ و بايد نشان دهيم كه ما در راهي كه آنها خلق كردند هستيم و راه آنها بي رهرو نيست و به دست فراموشي سپرده نشده است.

معاون عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح  گفت: مردم ما در سایه این پیروزی امروز به اوج عزت و آقایی در جهان و امنیت بی نظیری رسیده اند لذا برای تداوم این عزت باید راه شهدا که ادامه یابد نه راه ذلت و وابستگی و شرمندگی و دنیا پرستی که ما را به شکست خواهد کشانید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نتیجه مقاومت شهدا را شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه عنوان کرد و گفت: امروزبه برکت مجاهدت شهدا ما ازچنان قدرتی برخورداریم که دشمن هر چقدر در اطراف کشور ما چرخید که بتواند به ما ضربه بزند نتوانست روزنه ای پیدا کند لذا با شکست و ذلت را پذیرفت و منطقه را ترک کرد .

وی در پایان ادامه راه شهدا را وظیفه همه آحاد مردم و مسئولین عنوان کرد و گفت: هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید راه شهدا را در تمامی ابعادش ادامه دهد و با هرچه زشتی و هر چیزی که امنیت ما را مخدوش نموده و آینده مردم را به چالش می کشد مبارزه کند.

دیدگاه شما