تازه های سایت

کد مطلب: 14323
16. آبان 1392 - 8:50
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از توقف تیمش برابر استقلال صنعتی در ورزشگاه آزادی گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند تا در این بازی به پیروزی برسند اما نتوانستند از موقعیت هایی که خلق کردند به گل برسند.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علی دایی پس از توقف بدون گل عصر امروز چهارشنبه تیمش برابر استقلال صنعتی در یکی از کوتاهترین مصاحبه های خود در نیم فصل اول لیگ سیزدهم در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: هر دو نیمه در اختیار ما بود و حملات زیادی را روی دروازه استقلال صنعتی ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

دایی با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانش راضی هست اما از نتیجه راضی نیست ادامه داد: در نیمه دوم ما در نیمه زمین حریف کار کردیم و بازی در یک نیمه دنبال می شد اما متاسفانه با وجود همه حملاتی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم و دو امتیاز با ارزش را از دست دادیم. بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و تلاش کردند که به آنها خسته نباشید می گویم و از فردا برای نیم فصل دوم شروع می کنیم.

بعد از این توضیحات علی دایی، هیچ خبرنگاری سوال نپرسید تا نشست خبری وی به یکی از کوتاهترین نشست های دایی در نیم فصل اول تبدیل شود.

دیدگاه شما