تازه های سایت

کد مطلب: 14314
16. آبان 1392 - 8:41
هفته چهارم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید که طی آن تیم های چلسی، ناپولی، آرسنال، اتلتیکومادرید، آژاکس و بارسلونا مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در گروه E رقابتها تیم فوتبال چلسی انگلیس در حضور بیش از 40 هزار تماشاگر ورزشگاه استمفوردبریج با درخشش ساموئل اتوئو و با نتیجه 3 بر صفر موفق شد از سد میهمان خود شالکه عبور کند. در این بازی اتوئو 2 بار و دمبا با یک بار برای چلسی گل زدند تا این تیم در آستانه صعود به دور بعدی رقابتها قرار بگیرد.

اتوئو ستاره چلسی مقابل شالکه بعد از گل به سمت مورینو رفت و این طور شادی خود را با او قسمت کرد

شاگردان ژوزه مورینیو برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابتها از دو بازی بعدی خود تنها یک امتیاز می خواهند. در دیگر بازی این گروه دو تیم بازل سوئیس و استوابخارست رومانی به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این گروه چلسی با 9 امتیاز در صدر است، شالکه با 6، بازل با 5 و استوابخارست با 2 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

در گروه F آرسنال در حضور نزدیک به 66 هزار تماشاگر ورزشگاه سیگنال آیدوناپارک با نتیجه یک بر صفر میزبان خود دورتموند را شکست داد و انتقام شکست دو هفته گذشته مقابل این تیم آلمانی را گرفت. در این بازی که آرسنال در نیمه نخست آن حتی یک شوت به سمت چارچوب دورتموند هم نداشت آرون رمزی در دقیقه 62 ناجی توپچی ها شد و گل برتری آنها را به ثمر رساند.

آرون رمزی که این فصل فوق العاده ظاهر شد تک گل پیروزی بخش آرسنال را در خانه دورتموند به ثمر رساند

آرسنال در این بازی اسیر سرعت بازی دورتموند شده بود اما بخت با شاگردان آرسن ونگر یار بود و آنها موفق نخستین پیروزی تاریخ خود در خانه دورتموند را جشن بگیرند. آرسنال با این پیروزی اکنون در 9 بازی اخیر در خانه حریفان آلمانی موفق به گلزنی شده است.

در دیگر بازی این گروه ناپولی در حضور بیش از 55 هزار تماشاگر ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر 2 مارسی را از پیش رو برداشت. در این دیدار گونسالو ایگواین مهاجم 2 گل و گوکان اینلر یک گل برای ناپولی به ثمر رساندند. ناپولی با این پیروزی 9 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به آرسنال در رده دوم قرار گرفت. دورتموند 6 امتیازی در رده سوم قرار دارد و مارسی هم که دیگر شانسی برای صعود از این گروه ندارد بدون امتیاز و با چهار شکست متوالی در رده چهارم قرار گرفته است.

گونسالو ایگواین ستاره ناپولی مقابل مارسی بود و 2 گل از 3 گل تیمش را در این بازی به ثمر رساند

در گروه G رقابتها اتلتیکومادرید با کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل آستریا وین صعود خود به دور بعدی را قطعی کرد. در این بازی میراندا، رائول گارسیا، فلیپه لوئیس و دیه گو کاستا برای اتلتیکومادرید گل زدند. در دیگر بازی گروه هم زنیت در خانه خود مقابل پورتو به تساوی یک بر یک رضایت داد. هالک برزیلی در این بازی یک گل برای زنیت به ثمر رساند و یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

در این گروه اتلتیکومادرید با 12 امتیاز از 4 بازی صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کرده است. زنیت با 5، پورتو با 4 و آستریا وین با ی امتیاز در رده های بعدی این گروه قرار دارند و همگی برای صعود شانس دارند.

و سرانجام در گروه H رقابتها بارسلونا با گل های لیونل مسی در دیداری آسان با نتیجه 3 بر یک مقابل میلان به پیروزی رسید. مسی 2 بار و بوسکتس یک بار در این بازی دروازه میلان زخم خورده را باز کردند. مسی که آخرین بار حدود یک ماه پیش برای بارسا گل زده بود با این 2 گل از زیر فشار رسانه ها که نگران گل نزدن او بودند خارج شد.

مسی بعد از چندین هفته بالاخره به انتظار هواداران خود برای گلزنی پایان داد و 2 بار دروازه میلان را باز کرد

بارسلونا با این پیروزی اکنون هر سه بازی اخیر خانگی خود مقابل میلان را با پیروزی پشت سرگذاشته و در مجموع 10 بار دروازه میلان را باز کرده است. از طرف دیگر میلان در 17 بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان تنها 3 پیروزی کسب کرده است. در دیگر بازی این گروه هم آژاکس با تک گل لاس شونه مقابل سلتیک به پیروزی رسید تا امیدهای نماینده هلند برای صعود از این گروه همچنان زنده بماند.

بارسا با این پیروزی 10 امتیازی شد و در آستانه صعود از این گروه قرار دارد و تیم های میلان با 5، آژاکس با 4 و سلتیک با 3 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند و همگی برای صعود به دور بعدی رقابتها امیدوار هستند.

گروه E

اف سی بازل سوئیس یک – استوابخارست رومانی یک
گل‌ها: فدریکو پیوواکاری (17) برای استوابخارست و جیووانی سیو (90) برای اف سی بازل

چلسی انگلیس 3 – شالکه آلمان صفر
‌گل‌ها: ساموئل اتوئو (31، 54) و دمبا با (83) برای چلسی

گروه F

ناپولی ایتالیا 3 – المپیک مارسی فرانسه 2
گل‌ها: گوکان اینلر (22)، گونزالو ایگواین (24، 75) برای ناپولی و آندره آیو (10)، فلورین تاوین (64) برای مارسی

دورتموند آلمان صفر – آرسنال انگلیس یک
گل: آرون رمزی (62) برای آرسنال

گروه G

زنیت سن پترزبورگ روسیه یک – پورتو پرتغال یک
گل‌ها: لوچو گونزالس (23) برای پورتو و هالک (28) برای زنیت

اتلتیکومادرید اسپانیا 4 – آستریاوین اتریش صفر
گل‌ها: میراندا (11)، رائول گارسیا (25)، فلیپه لوئیس (45) و دیه گو کاستا (82) برای اتلتیکومادرید

گروه H

آژاکس هلند یک – سلتیک اسکاتلند صفر
گل: لاس شونه (51) برای آژاکس

بارسلونا اسپانیا 3 – میلان ایتالیا یک
گل‌ها: لیونل مسی (30 پنالتی، 83)، سرخیو بوسکتس (39) برای بارسا و جرارد پیکه (45 گل به خودی) برای میلان

 

دیدگاه شما