تازه های سایت

کد مطلب: 14274
15. آبان 1392 - 8:38
پایگاه خبری گرو : مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت : ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی است لذا باید تلاش کرد نام امام حسین را در آموزشگاه ها بلند آوازه کنیم و محرم را زنده نگه داریم

به گزارش پایگاه خبری گرو علیرضاتکلو در جمع روحانیون گروه مصباح الهدی نهاوند در خانه معلمان این شهرستان افزود: پرداختن به آموزه های تربیتی حادثه عاشورا و انتقال اهداف قیام امام حسین(ع) به دانش آموزان بهترین دژ و قلعه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان محسوب میشود.
وی افزود: تهاجم فرهنگی حقیقتی انکار ناپذیر است که مقام معظم رهبری از ابتدای دهه 70 تحت عناوین تهاجم فرهنگی ،شبیخون و ناتوفرهنگی خطر آن را همواره به مردم گوشزد نموده اند.

وی گفت: متاسفانه دشمنان که از رویارویی مستقیم با مردم ما ناتوان شده اند در چند سال اخیر با هر وسیله یا هدف، انحراف جوانان به عنوان مهم ترین سرمایه های ملت را هدف خود قرار داده و در این راه نیز تا حدودی توفیقاتی به دست آورده اند.

وی ماهواره، مجلات، نشریات، موبایل را از جمله وسایل دشمن برای منحرف کردن ذهن جوانان از ارزشهای اسلامی عنوان کرد و افزود:اگر چه اینها همه وسایلی ارتباطی هستند که می تواند مورد استفاده صحیح قرار گیرد اما دشمن از آن برای انحراف جوانان ما استفاده می کند .

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و سوگواری شهادت امام حسین(ع) گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی است لذا باید تلاش کرد نام امام حسین را در آموزشگاه ها بلند آوازه کنیم و محرم را زنده نگه داریم زیرا با تربیت ولایی و برگرفته از مکتب عاشورامی توان آنان را در مقابل تهاجم فرهنگی و خزنده و بی سرو صدای دشمنان بیمه کرد.

وی پاسخ به شبهات دینی و اجتماعی دانش آموزان را از دیگر وظایف روحانیون اعزامی به مدارس عنوان کرد و گفت: متاسفانه دشمن در صدد ایجاد شبهه در ذهن دانش اموزان نسبت به ارزشهای اسلامی است لذا پاسخ منطقی به شبهات آنان می تواند تهاجم فکری و فرهنگی دشمن را نقش بر آب کند.

دیدگاه شما