تازه های سایت

کد مطلب: 14163
11. آبان 1392 - 10:41
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال مردم با شور و شعور در مراسم راهپيمايي 13 آبان شرکت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام والمسلمين شیرزادی در سخنان پیش از خطبه هاي نماز جمعه این شهر با اشاره به روز 13 آبان روز ملي مبارزه با استکبار جهاني گفت: جوهره اين انقلاب ضد شيطان، کفر وضد ظلم و ستم است و تا روزي که شيطان و مکر وجود داشته باشد، اين مبارزه ادامه خواهد داشت.

وی به حوادث تاريخي 13 آبان 43، 57 و 58 اشاره و اين حوادث را تبعيد امام(ره) از ايران به ترکيه، به گلوله بستن دانش آموزان شرکت کننده در راهپيمايي عليه طاغوت زمان و تسخير لانه جاسوسي آمريکا عنوان کرد و افزود: امروز غربي ها نيز به غير قابل اعتماد بودن آمريکا اعتراف مي کنند.

وی اضافه کرد: اگر در سال 1358 سفارت آمریکا را لانه جاسوسی نامیدیم و جوانان دانشجو و دانش آموز و سایر اقشار مردم این لانه جاسوسی را تسخیر کردند امروز می بینیم که غربی ها خودشان گرفتار جاسوسی شدند.

وی ادامه داد: مشخص شدن جاسوسی بودن سفارت آمریکا برای اروپایی ها نشانگر این است که آمریکا به هم پیمانان خود نیز رحم نکرده و از آنها جاسوسی می‌کند.

وي ادامه داد: امسال نيز در روز 13 آبان با اتحاد و اعتماد به صحنه خواهيم آمد و با تمام قدرت و توان، شعار مرگ بر آمريکا سر خواهيم داد.

وی با بيان اين که جاسوسي آمريکا در مناطق مختلف جهان باعث گسترش موج بي اعتمادي کشورهاي غربي به اين کشور شده است، افزود: امسال مردم با شور و شعور در مراسم راهپيمايي 13 آبان شرکت خواهند کرد و با سردادن شعار مرگ بر آمريکا نقشه هاي شوم عوامل داخلي و خارجي را که سعي در حذف اين شعار دارند نقش بر آب خواهند کرد.

وي به در پيش بودن ماه محرم اشاره کرد و گفت: بايد در مراسم اين ماه از خرافات دوري و عزت و آقايي امام حسين(ع) را ترويج کرد.

وی گفت: در ایام ماه محرم  و صفر وظیفه همه روحانیان، شعرا و مداحان این است که در مقابله با بدعت‌ها و رفتارهای نامناسب در عزاداری‌ها آگاهی بخشی کنند تا حقیقت دین اسلام و مکتب واقعی حسینی نمایان شود.

وی  افزود: همه بايد با استفاده از آموزه هاي حسيني و عاشورايي خود را براي برپا داشتن پرچم اسلام و حرکت به سوي يک عزاداري هدفمند آماده کنيم.

دیدگاه شما