تازه های سایت

کد مطلب: 14159
11. آبان 1392 - 10:34
رئیس هیئت ورزش های همگانی استان همدان گفت : هماهنگی های لازم برای برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر نهاوند با پخش زنده از شبکه سه سیما انجام شده است

DSC00732

هادی سبزواری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت :  در نظر داریم که در یکی از جمعه های اردیبهشت 93 همایش بزرگ پیاده روی  صد هزار نفری  را در شهر نهاوند برگزار کنیم که به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما پخش شود .

وی گفت :  از همه مسئولان شهر نهاوند به ویژه فرماندار و اعضای شورای شهر و همه ی کسانی که می توانند در این امر مهم ما را یاری کنند انتظار داریم که هماهنگی های لازم را انجام دهند تا از این پتانسیل بزرگی که در اختیار شهر نهاوند قرار داده شده به نحو مطلوب استفاده شود.

وی گفت :در این رابطه با فرماندار شهر نهاوند هم مذاکراتی انجام داده ایم و وی قول داد که در جلسه ای با مسئولان شهرستان این موضوع را مطرح و پیگیری کند .

وی افزود : باید از این برنامه کمال استفاده را ببریم و شهر نهاوند را به تمام کشور و حتی کسانی که از کشور های خارجی این برنامه را مشاهده میکنند  معرفی کنیم جون شهر نهاوند با این قدمت تاریخی  حیف است که به مدت دو و نیم ساعت روی انتن پخش زنده نباشد.

دیدگاه شما