تازه های سایت

کد مطلب: 14146
11. آبان 1392 - 10:07
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتري مقابل الوند همدان در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي در مورد نظارتش بر آكادمي پرسپوليس گفت: عدم نظارتم روي اين آكادمي يك معضل بزرگ براي پرسپوليس است.
به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  باشگاه خبرنگاران، علی دایی بعد از پيروزي 2 بر صفر پرسپوليس مقابل تيم الوند همدان در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي با اشاره به اینکه با یک بازی خوب و راحت صاحب برتری شدند گفت: بازیکنان تیم مقابل آنقدرها قادر نبودند ما را اذیت کنند و در كل برتر از حريف بوديم. سرمربي تيم پرسپوليس افزود: می‌توانستیم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم ولی به همین 2 گل اکتفا کردیم زیرا چهارشنبه بازی داریم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم آسیب ندیدند.

وی در مورد نظارت بر آکادمی پرسپولیس گفت: متاسفانه هیچ نظارتی روی آکادمی ندارم و این یک معضل بزرگ برای پرسپولیس است؛ هنگامی که در سایپا بودم تمام مربیان پایه را انتخاب کردم و از پنج تیم چهار تیم را قهرمان کردیم.

دایی در مورد شعار علیه مجیدی اظهار داشت: کاری به این مسایل ندارم اما فرهاد مجیدی برای فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی ما زحمت کشید و به جای شعار باید از او تشکر کنند.

دیدگاه شما