تازه های سایت

کد مطلب: 14104
9. آبان 1392 - 9:07
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت : 13 آبان روز مبارزه مردم ایران با استکبار جهانی است

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ محسن امیدی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند حضور جوانان دانشجو و دانش آموز در مراسم حماسی یوم‌الله 13 آبان را بسیار مهم دانست و گفت: حضور پرشور جوانان در صحنه و اعلام تنفر از سیاست‌های مستکبرانه، خنثی کننده بسیاری از توطئه‌هایی است  که در همین چند ماه اخیر برای ضربه وارد کردن به نظام برنامه‌ریزی شده است .

DSC00384

فرمانده سپاه نهاوند گفت : اقدامات جاسوسی اخیر امریکا در شنود مکالمات تلفنی سران کشورهای اروپایی که هم پیمان امریکا هستند نشان میدهد که این کشور فقط به فکر حفظ منافع خود در جهان است و قابل اعتماد نیست .

وی گفت : اکثر کشور های دنیا بر این باورند که سفارت خانه های آمریکا در آن کشورها به یک لانه جاسوسی تبدیل شده است که نه تنها از مردم عادی بلکه از سران این کشورها هم جاسوسی میکند.

وي به تسخير لانه جاسوسي توسط دانشجويان پيرو خط امام(ره) اشاره كرد و گفت: در اين حركت دانشجويان مداركي بدست امد كه ظلم و خوي استكباري امريكا بر همه مردم جهان روشن شد.

 وی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی 13 آبان باید جنبه مردمی داشته و با شکوه برگزار شود گفت : در این روز علاوه بر دانش آموزان باید همه اقشار مردم در راهپیمایی شرکت کنند تا حماسه ای  مانند 9 دی خلق شود .

وی در پایان گفت : درروز 13 آبان مردم نهاوند مانند سراسر کشور با برگزاری یک  راه پیمایی با شکوه جنایات صورت گرفته توسط استکبار جهانی و در راس آنها امریکای جنایت کار را محکوم میکنند .

دیدگاه شما