تازه های سایت

کد مطلب: 14043
7. آبان 1392 - 8:59
سرپرست باشگاه استقلال گفت: موضوع خداحافظی فرهاد مجیدی شايعه اي بيش نيست و برخي افراد غيرفوتبالي اين مسائل را مطرح مي کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از  باشگاه خبرنگاران، طی چند هفته اخير خبرهايي در رسانه ها مطرح می شود که فرهاد مجیدی می خواهد از فوتبال خداحافظی کند اما در اين خصوص ميرشاد ماجدي بيان داشت: نمی دانم چرا برخی رسانه ها این صحبت ها را مطرح می کنند نمی دانم نظر آنها شخصی است یا می خواهند تمرکز تیم استقلال را به هم بزنند اما بايد اعلام کنم اين خبر صحت ندارد.

سرپرست باشگاه استقلال اظهار داشت: فرهاد مجیدی اگر بخواهد خداحافظی کندحداقل موضوع را با مدیرعامل، معاون و یا دیگر اعضای باشگاه مطرح می کند حتی روح فرهاد هم از این موضوع خبر ندارد ولی متأسفانه برخی از دوستان در سایت های خودشان مطرح می کنند و می خواهند با این سوالات ذهن هواداران ما را مخدوش کنند.
وي تصريح کرد: من زماني که اين موضوع را شنیدم خيلي ناراحت شدم. این مسائل توسط افرادی که صلاحیت این کار را ندارند مطرح می شود و در رسانه ها بزرگ جلوه داده می شود.
ماجدي خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر زمانی هم فرهاد مجیدی بخواهد از دنیای فوتبال خداحافظی کند خودش اولین فردی خواهد بود که این موضوع را مطرح می کند و من همین جا دارد اعلام کنم خداحافظی فرهاد مجیدی صحت ندارد و کذب محض است.

دیدگاه شما