تازه های سایت

کد مطلب: 13863
29. مهر 1392 - 16:13

IMG_0165

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر ، مجتبی مولوی در جلسه ستاد حوادث شهرستان نهاوند ضمن انتقاد از تأخیر در بهره برداری  زیرگذر روستای کفراچ از توابع بخش مرکزی نهاوند گفت: این زیر گذر باید قبل از آغاز فصل سرما به بهره برداری برسد.

مولوی گفت: بزرگترین مشکل و مانع استفاده از زیر گذر روستای کفراچ  آب خروجی از تصفیه خانه شهر نهاوند است  که باید مسیر انتقال آن به روستاهای پائین دست هدایت شود.

وی افزود: در حال حاضر آب خروجی تصفیه خانه نهاوند به زیرگذر روستای کفراچ سرازیر می شود و جمع شدن آب در ابتدای ورودی و تونل این زیر گذر موجب می شود استفاده از زیر گذر موجود غیر ممکن شود لذا اداره آب و فاضلاب باید سریعا نسبت به رفع این مشکل اقدام کند.

فرماندار شهرستان نهاوند با تأکید دوباره بر حل مشکل نقطه حادثه خیز گردنه برزول و آمار زیاد سانحه و تصادف در این محور گفت: اداره راه شهر سازی با همکاری دستگاه های خدمات رسان برق، گاز و مخابرات باید سریعا شرایط تعریض این گردنه را فراهم کنند.

مجتبی مولوی اظهار داشت: گردنه خطرناک برزول دارای دو پیچ خطرناک با شیب تند است که بارها شاهد وقوع تصادف و سوانح مختلف در این محور بوده ایم و به رغم اینکه تا کنون برای تعریض این نقطه حادثه خیز اعتباری تخصیص داده نشده است با استفاده از خدمات و امکانات شهرستان قصد داریم قبل از فصل زمستان مشکل این گردنه را حل کنیم.

دیدگاه شما