تازه های سایت

کد مطلب: 13683
21. مهر 1392 - 9:34
546385_DWmNq89m
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: در شش ماه نخست سال جاری 89 نانوایی متخلف شهرستان نهاوند به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی رضایی  اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان ماه شهریورامسال، تعداد 89 واحد متخلف نانوایی در سطح شهرستان نهاوند به دلیل کم فروشی، تعطیلی غیر مجاز و عدم رعایت ساعت کاری به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رضایی گفت: در شهرستان نهاوند 208 واحد نانوایی مختلف وجود دارد که از این تعدا 90 نانوایی در شهر نهاوند و 118  واحد دیگر در سه شهر گیان، برزول و فیروزان و روستاهای تابعه مستقر هستند.

وی با بيان اينكه بر اساس دستورالعمل جدید اختصاص سهمیه آرد دولتی به واحدهای نانوایی سطح شهرستان نهاوند بر اساس سرانه مصرف مشخص شده عنوان داشت: سرانه مصرف هر نفر در شهرستان نهاوند هشت و پنج دهم در ماه تعیین شده است.

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند عنوان کرد: در حال حاضر بیش از 650 نفر در عرصه تولید نان در شهرستان نهاوند فعالیت دارند و بازرسی و نظارت متعدد و مستمر توسط اداره نهاوند بر عملکرد نانوایی انجام می شود.

مجتبی رضایی با بيان اينكه در شش ماه نخست امسال 9 هزارو 556 بازرسی از واحد های صنفی شهرستان نهاوند به عمل آمده است، گفت: 379 پروند متخلف شناسایی شده اند که پس از تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

دیدگاه شما