تازه های سایت

کد مطلب: 13669
20. مهر 1392 - 13:21
پایگاه خبری گرو : نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور با ارتقای شهرداری نهاوند از درجه هشت به 9 موافقت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مهدی سنایی اظهار داشت: توسعه و پیشرفت شهری و تغییر مبلمان شهر نهاوند در سالهای گذشته به حد مطلوب و کافی نبوده است به همین علت سیمای شهری نهاوند هنوز از قالب بافت سنتی و قدیمی خارج نشده است.

سنایی گفت: مشکلات شهری و جایگاه  و کمبود امکانات و تجهیزات شهرداری نهاوند باعث شد ضمن دیدار و ملاقات با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مشکلات و موانع موجود بر سر راه پیشرفت و توسعه شهر نهاوند را به وی منعکس کنیم.

وی افزود: در این دیدار موضوعات مهمی همچون بهره مند نبودن شهرداری نهاوند از امکانات و تجهیزات لازم، نداشتن درآمد و بودجه مناسب شهرداری و پائین بودن جایگاه شهرداری نهاوند مطرح شد که در نهایت وزیر کشور موافقت خود را برای ارتقا شهرداری نهاوند از درجه هشت به 9 اعلام  و دستور رسیدگی و انجام این کار را صادر کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همچنین در این دیدار وزیر کشور موافقت کرد بخشی از تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری نهاوند مانند دستگاه موج گیر، ماشین آلات مورد نیاز آسفالت و دستگاه سنگ شکن را تأمین کند.

مهدی سنایی بیان داشت: شهرداری و شورای شهر نهاوند باید با بررسي و شناسایی راههاي جلب مشاركت شهروندان و بخش هاي خصوصي و مردمي، برنامه ريزي كالبدي و تعيين نقاط مناسب براي ايجاد يا توسعه تاسيسات خدمات شهري و طراحي و ساماندهي سيستم هاي نظارت و ارزيابي طرح ها و پروژه هاي خدمات شهري زمینه توسعه و پیشرفت شهر نهاوند را فراهم کنند./مهر

دیدگاه شما