تازه های سایت

کد مطلب: 13513
15. مهر 1392 - 9:00
پایگاه خبری گرو : به مناسبت هفته نیروی انتظامی مراسم ویژه انضباط اجتماعی با حضور فرماندهان و پرسنل ناحیه انتظامی ،مدیر آموزش و پرورش و معاون فرماندار شهرستان نهاوند در مدرسه راهنمایی شهید "حمیدی" این شهرستان برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ نظري فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در اين مراسم گفت: نيروي انتظامي يک نيروي مردمي است و دانش آموزان و فرهنگيان نيز سرمايه هاي اجتماعي پليس هستند که ارتباط، اعتماد و مشارکت بين قشر فرهنگي با پليس لازمه اقتدار پليس است.
وي لازمه برقراري امنيت را همکاري تمام مردم با نيروي انتظامي عنوان کرد و افزود : براي تامين امنيت در جامعه بايد همه مردم با احساس مسئوليت با نيروي انتظامي همکاري و تعامل لازم را ادشته باشند تا بتوان امنيت پايداري را در سطح جامعه برقرار کرد.
سرهنگ نظري با بيان اين که اعتماد مردم به پليس بزرگ‌ترين سرمايه نيروي انتظامي است گفت: اقتدار امروز نيروي انتظامي به واسطه پشتوانه مردمي است و امنيتي را که ما امروز در سطح جامعه داريم نشان دهنده عملکرد خوب اين نيرو است.
وي افزود: به فرموده مقام معظم رھبري امروز نيروي انتظامي در کنار مردم و حامي آنها است و مردم ھم در سايه خدمات اين تلاشگران به آرامش مي رسند.
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با بيان اينکه امنيت داخلي کشور ما مثال زدني است، گفت: امروز کشورھاي ھمسايه حوادث سنگيني را متحمل ميشوند و ايران در اين حلقه ناامن منطقهاي قرار گرفته است اما امنيت در شان مردم برقرار است.
وي افزود: امروز نيروھاي مسلح و بويژه نيروي انتظامي با اقتدار تمام در اوج عزت و شرف، آماده انجام ماموريت براي حفظ امنيت و آرامش و حفاظت از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است و در اين راه از هيچ تلاشي فرو گذاري نخواهند کرد.
سرهنگ نظري مقابله با جنگ نرم دشمن و همچنين تهاجم فرهنگي آنان را از ديگر برنامه هاي نيروي انتظامي عنوان کرد و افزود: امروز دشمن جنگ فرهنگي تمام عياري را براي از بين بردن ارزش هاي انقلاب و بيگانه کردن جوانان با فرهنگ ايراني و اسلامي در دستور کار خود قرار داده که در اين بين نيروي انتظامي با هوشياري تمام در مقابل اين ترفند دشمن ايستادگي مي نمايد .
در اين مراسن پيام مهر ويژه هفته نيروي انتظامي توسط يکي از دانش آموزان قرائت شد و از سوي فرمانده انتظامي به دو تن از دانش آموزان هدايايي همراه با بروشورهاي انتظامي اعطا شد

دیدگاه شما