تازه های سایت

کد مطلب: 13407
9. مهر 1392 - 8:55
پایگاه خبری گرو : با حضور نماینده نهاوند ،مدیر آموزش و پرورش ،معاون فرمانداری نهاوند ،مسئولین اداره کل نوسازی ،جمع زیادی از مسئولین ادارات شهرستان و اهالی روستای حسین آباد مدرسه شش کلاسه خیر ساز مرحوم نورخدا جلالوند به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مهدي سنايي درآئين افتتاح آموزشگاه روستاي حسين آباد گيان شهرستان نهاوند گفت سنايي مدرسه سازي را يكي از توفيقات بزرگ براي انجام كار نيك و خير عنوان كرد و گفت: هيچ راهي براي ماندگار شدن نام نيك افراد بهتر از مدرسه سازي نيست زيرا در ساليان متمادي نسلهاي زيادي در مدرسه ها درس مي خوانند و همين مساله مي تواند باعث جاودانگي نام نيك افراد باشد وي گفت: علم و دانش در فرهنگ ايران و اسلامي از جايگاه والايي برخوردار است و در ادبيات ما نشانه ها ي توجه به علم و دانش فراوان ديده مي شود.

وي با اشاره به فرا رسيدن ماه مهر و بازگشايي مدارس گفت:مهرماه براي ما آغاز فضل و دانش است و اين امكان بوجود مي آيد كه ما هم از نظر فضيلت دروني ومعنوي پيشرفت داشته باشيم و هم بتوانيم از نظر تكنولوژي زمينه هاي تسخير فضا را بدست آوريم

نماينده مردم نهاوند با اشاره به انجام امور عام المنفعه در نهاوند افزود: مدرسه سازي و ديگر كارهاي خير در نهاوند قابل توجه است و مردم اين شهرستان مردم خيرو سخی هستند که در کارهای مختلف نیکوکاری در استان برترهستند .

در این مراسم علیرضا تکلو مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز گفت: خوشبختانه طی سالیان اخیر خیرین مدرسه ساز حضور موثری را در ساخت مدارس به عهده داشته اند و مشارکت آنها بالا بوده است .

وی گفت: مدرسه سازی امری خداپسندانه است که توفیق آن شامل افراد خاصی می شود و آنان با این کارنام خود را جاودانه می سازند .

وی مشارکت خیران مدرسه ساز در امر احداث آموزشگاه را فراهم آوردن شرایط لازم برای تعلیم و تربیت آینده سازان این مرز و بوم عنوان کرد و گفت:ساخت مدرسه سازی مجاهدتی برایذ گسترش علم و دانش آست که خیران با اهداء بخشی از اموال خود زمینه های توسعه علم و دانش و نهایتا کشور رارقم می زنند .

قابل ذكر است كه آموزشگاه شش كلاسه مرحوم نورخدا جلالوند به صورت ۱۰۰ درصد خير ساز مي باشد كه براي تكميل اين طرح آموزشي تا كنون چهار ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال از طرف خانواده جلالوند هزينه شده است .

اين آموزشگاه داراي ۵۰۰ متر مربع زير بنا و دو هزار و ۵۰۰ متر محوطه مي باشد كه دو سال پيش كلنگ زني شده و اول مهر به بهره برداري رسيد .

دیدگاه‌ها

عالی

دیدگاه شما