تازه های سایت

کد مطلب: 13197
30. شهريور 1392 - 9:27
پایگاه خبری گرو : نایب رئیس شورای شهر گیان گفت: شهردار شهر گیان نهاوند در سمت خود ابقا شد.

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، شایان کیانی در پایان جلسه دو ساعته شورای شهر گیان  که در محل بخشداری برگزار شد، گفت: برای پست شهرداری شهر گیان چند گزینه از سوی اعضا شورای شهر در جلسه روز یک شنبه مطرح و معرفی شدند و قرار شد در مدت دو روز اعضا شورای شهر سوابق، کارنامه و برنامه های این افراد را بررسی و مورد بازبینی قرار دهد.

 

کیانی گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه از گزینه های مطرح شده دعوت شد تا با حضور در صحن شورا به بیان دیدگاه و برنامه های خود برای توسعه و پیشرفت و تغییر مبلمان شهر گیان بپردازند تا بعد از بیان دیدگاه ها و برنامه های خود شورای شهر گیان گزینه مورد نظر را برای شهرداری گیان انتخاب کند.

 

وی افزود: بعد از بررسی سوابق و برنامه های کاندیداهای مورد نظر برای پست شهرداری گیان، در جلسه چهارشنبه شب شورای شهر، هوشنگ کیانی شهردار فعلی با پنج رای موافق به عنوان شهردار شهر گیان در سمت خود ابقا شد.

 

نایب رئیس شورای شهر گیان افزود: با توجه به شناخت اعضا شورای شهر گیان از شهردار، وی در سمت خود ابقا شد که این تصمیم نشان‏دهنده کارآمدی و فعالیت‏های خوب وی در گذشته  و همکاری و تعامل با سایر دستگاه های اجرایی و مردم شهر گیان است.

شایان کیانی اظهار داشت:  شهردار گیان باید با عزمی راسخ‏ و سعی و تلاش بیشتر فعالیت‏های خود را دوچندان کند و این انتصاب مجدد را فرصتی برای خدمت به مردم  و توسعه و پیشرفت شهر گیان بداند

دیدگاه شما