تازه های سایت

کد مطلب: 13017
23. شهريور 1392 - 8:36
پایگاه خبری گرو : تصادف یک دستگاه خودروی پراید با یک وانت بار در محور نهاوند به فیروزان یک کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش پایگاه خبری گرو ، محمد تقی شهبازی رئیس اداره هلال احمر شهرستان نهاوند با اعلام این خبر افزود : پنج شنبه شب ساعت 20:15 دقیقه در جاده فرعی روستای کهریز در محور نهاوند- فیروزان سلیم، یک دستگاه خودروی وانت بار با یک دستگاه خودروی سورای پراید با شدت به هم برخورد می کنند که در نتیجه این تصادف یک زن 30 ساله به نام فرشته خزایی در دم  جان خود را از دست می دهد و هشت نفر دیگر مجروح می شوند.

شهبازی گفت: نیروهای هلال احمر مستقر در پایگاه امداد جاده ای مستقر در شهر فیروزان و اورژانس این شهر به محض شنیدن این خبر عملیات امداد و نجات را با دو دستگاه خودروی آمبولانس هلال احمر و دو دستگاه آمبولانس اورژانس فیروزان آغاز کردند که این عملیات تا ساعت 22 شب ادامه داشت.

وی با اشاره به شدت حادثه و تعداد زیاد مجروحان گفت: 19 نفر از نیروهای امدادگر هلال احمر و پنج تن از نیروهای اورژانس شهر فیروزان برای عملیات امداد و نجات حضور مجروحان داشتند که حادثه دیدگان این تصادف را به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل کردند.

رئیس اداره هلال احمر شهرستان نهاوند عنوان کرد: حال چهار نفر دیگر از مجروحان این حادثه از جمله یک کودک سه ساله وخیم است.

فرمانده پلیس راه شهرستان نهاوند هم با حضور در صحنه تصادف و هدایت خودروهای در حال تردد این محور عملیات امداد و نجات مجروحان و را با کمک مامورین پلیس راه تسهیل کرد.

رضا نادری با تأئید شدت حادثه تصادف گفت: مقصر این حادثه راننده خودروی وانت بار  بوده است که  سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ داشته است.

نادری گفت: متاسفانه تا این لحظه یک نفر به نام فرشته خزایی 30 ساله جان خود را از دست داده است و هشت نفر دیگر از مجروحان این حادثه به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شده اند که حال چهار نفر از انها از جمله یک کودک سه ساله وخیم گزارش شده است.

وی در پايان گفت: در داخل خودروی پراید هفت نفر قرار داشتند و خودروی وانت بار هم دارای دو سرنشین بوده است و احتمال فوت تعدادی از مجروحان با توجه به شدت آسیب دیدگی وجود دارد.

دیدگاه شما