تازه های سایت

کد مطلب: 12991
20. شهريور 1392 - 9:03
سرمربی تیم فوتبال استقلال که ظاهرا بعد از آنالیز دیدار تیمش برابر پرسپولیس به یافته های جدیدی دست پیدا کرده است با دفاع از عملکرد بازیکنانش در هفتاد و هفتمین دربی تهران گفت: بعد از آنالیزی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که استقلال در دیدار برابر پرسپولیس واقعا خوب بازی کرده و حریف ما تنها روی دو شوت از راه دور موقعیت داشت.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من از بازیکنانم به خاطر بازی خوب مقابل پرسپولیس تشکر می‌کنم. ما امروز با یک ورژن جدید توسط دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف این مسابقه را تماشا کردیم و متوجه شدم کیفیت نسبتا خوبی بر این بازی حاکم بود.

وی اضافه کرد: به نظر من واقعا خوب بازی کردیم. ما دو بازیکن خود را از قبل نداشتیم و در جریان بازی یک بازیکن دیگر را از دست دادیم با این حال روی نظم دفاعی خوب کار کردیم. پرسپولیس تنها روی دو شوت از راه دور موقعیت داشت و کار دیگری صورت نداد در واقع دو تیم بازی فیزیکی را به نمایش گذاشتند اما یک سری دوستان می خواهند آن را لوث کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان عنوان کرد: واقعا بازی سختی پیش روی ما قرار گرفته است. ما 3-4 بازیکن خود را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم و می خواهیم به سایر بازیکنان فرصت بدهیم. بازی با بوریرام تایلند در پیش است که برایمان اهمیت فراوانی دارد و باید بازیکنان مصدوم به آن مسابقه برسند.

قلعه‌نویی در خصوص جلسه با سرپرست وزارت ورزش گفت: نشست مثبتی بود و در خصوص مسائل کلان ورزش حرف زده شد. دکتر صالحی امیری دیدگاه‌های خوبی داشت و این نگاه وی به همه ابعاد کشور باز می گردد. ایشان 4 پیشنهاد خوب را مطرح کرد که نشان از مطالعه وی در این فرصت اندک دارد. من بعد از این جلسه به آینده خیلی امیدوار شدم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کمبود بازیکن مواجه نیستید عنوان کرد: متاسفانه چند مشکل اساسی داریم بازیکنان ما خوب استراحت نکردند و در هر بازی چند نفر را در اختیار نداریم. امیدوارم خسرو حیدری و یکی دو بازیکن به بازی با بوریرام برسند. با این وضعیت فکر کنم باید خودم به داخل زمین بروم البته این را بگویم اگر بازی کنم قول می دهم در هر دیدار دست کم دو پاس تک به تک بدهم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص ادعای برخی بازیکنان مبنی بر اینکه رسانه‌ها مقصر استرس فراوان آنها در دربی بوده‌اند گفت: من چنین چیزی را قبول ندارم. در همه دنیا به دربی ها و بازیهای بزرگ بیشتر می پردازند. در دربی های گذشته نیز همین گونه بوده است. بنابراین من این حرف را که مطبوعات مقصر کیفیت دربی بوده اند را قبول ندارم.

وی اضافه کرد: من با سپاهان در تهران برابر استقلال 4 بر 3 باختم اما با تراکتورسازی این تیم را سه بر دو بردیم و حتی پرسپولیس را با سپاهان 4 بر 1 شکست دادیم که این نشان می‌دهد تیم های قلعه نویی همیشه هجومی هستند. من می گویم اگر تیم ملی به کره یک بر صفر می باخت یا در همان دیدار با قطر که جزو دیدارهای ضعیف تیم ملی بود شکست می خورد آیا کسی درباره کیفیت تیم ملی صحبت می کرد. خدا را شکر که ما با وجود آن بازیها توانستیم جواز حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

دیدگاه شما